کدخبر : 3582 تاریخ انتشار :
A

قمار پرسپولیس روی برانکو

قمار پرسپولیس روی برانکو

باشگاه پرسپولیس قریب به دو هفته است که سرمربی ندارد اما تلاش چندانی هم برای اضافه کردن سرمربی جدید به این تیم ندارد. گویا آنها مطمئن هستند برانکو به این تیم باز می‌گردد.

ورزش 360 - از روزی که یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس استعفا داد و تعطیلات زمستانی شروع شد تا کنون اتفاق مهمی برای نیمکت این باشگاه رخ نداده است. گویا مدیران باشگاه پرسپولیس مطمئن هستند برانکو ایوانکویچ حتما به تهران باز می‌گردد. اما آیا این قمار روی تنها یک گزینه خطراتی برای باشگاه ندارد؟

به گزارش ورزش 360، خاطره خوش پرسپولیسی‌ها با برانکو چنان جذاب است که آنها حاضرند یک نیم فصل را هم از دست بدهند اما مرد کروات را دوباره به تهران بازگردانند. 

اگر غیر از این بود این روزها باید شاهد مذاکرات متعدد مدیران باشگاه پرسپولیس با مربی های متعدد بودیم. اما چنین اتفاقی رخ نداده و مدیران پرسپولیس آهسته آهسته در حال برطرف کردن مصائب مسیر بازگشت برانکو به پرسپولیس هستند.

طبیعتا برانکو اگر قصد جدایی از تیم ملی عمان را هم داشته باشد باید بعد از پایان جام ملت‌ها به تهران بیایید و این به این معنی است که پرسپولیسی‌ها دست کم یک هفته‌ی و دیگر و در صورت صعود عمان به دور بعدی روزهای بیشتری را برای بازیابی زمستانی خودشان از دست خواهند داد.

این مسئله در کنار خریدهای کور این باشگاه در پنجره زمستانی بدون نظر سرمربی جدید نشان می‌دهد که باید این فصل را برای سرخ‌ها تمام شده بدانیم و احتمالا درویش و دوستان به فصل بعدی فکر می‌کنند. این در حالی است که اگر به هر دلیلی انتقال برانکو به تهران قطعی نشود روزگار به شدت سخت‌تری در انتظار پرسپولیسی‌ها است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار