کدخبر : 3461 تاریخ انتشار :
A

طارمی برای 10 میلیارد اردوی ملی را ترک کرد

طارمی برای 10 میلیارد اردوی ملی را ترک کرد

جزییات جدیدی درباره سفر یک روزه مهدی طارمی به تهران در هنگام برگزاری اردوی تیم ملی در کیش، منتشر شده است.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی ایران قبل از اعزام به قطر برای حضور در جام ملت‌های آسیا یک اردوی کوتاه مدت در جزیره کیش برگزار کرد. در این اردو یک بازی تدارکاتی هم با بورکینافاسو برگزار شد که با برتری دو بر یک تیم ملی ایران به پایان رسید.

اما در روزهای ابتدایی اردو خبر رسید که مهدی طارمی برای رسیدگی به برخی مشکلات شخصی‌اش از امیر قلعه‌نویی اجازه گرفته است و به تهران سفر کرده است. مهدی محمد نبی سرپرست تیم ملی در این باره گفته بود: «طارمی در ثبت احوال کشور به خاطر فرزندی که خداوند به او داده است، کاری داشت و از قلعه‌نویی اجازه گرفت و رفت و ظهر امروز هم دوباره اردوی تیم ملی برگشت.»

اما چند ساعت بعد خود طارمی این موضوع را رد کرد و دلیل اصلی ترک اردو و سفر به تهران را اعلام کرد. او در این باره گفت: «دوستانم بابت مساله‌ای که عنوان شده برای من پیام تبریک ارسال کرده‌اند که این موضوع صحت ندارد و من برای حضور در یک پروژه تبلیغاتی به تهران رفته بودم.»

این که طارمی خودش دلیل اصلی ترک اردو را صادقانه «حضور در یک پروژه تبلیغاتی» اعلام کرد خوب بود اما نفس عمل او باعث شد انتقادات زیادی از این بازیکن و کادر فنی و مدیریتی تیم ملی مطرح شود.

با این حال به جزییات بیشتری از پروژه تبلیغاتی که طارمی به آن اشاره کرده دست پیدا کرده ایم. پروژه مذکور مربوط به یک شرکت تولید «موتور سیکلت» است و طارمی با امضای قرارداد همکاری، سفیر این شرکت شده است. ظاهرا مبلغ پیشنهادی طارمی برای این همکاری 15 میلیارد تومان بوده است اما پس از مذاکرات و تخفیفی که ستاره تیم ملی داده، روی مبلغ 10 میلیارد تومان برای یک سال توافق شده است.

به این ترتیب خروج یک روزه طارمی از اردوی تیم ملی یک درآمد 10 میلیاردی برای این بازیکن به همراه داشته است. در عالم فوتبال البته این اتفاق‌ها عادی است و بازیکنان تیم‌های بزرگ، از این پول‌های گنده زیاد گیرشان می‌آید. 

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار