کدخبر : 3181 تاریخ انتشار :
A

یک پرسپولیسی، جانشین مهاجم عراقی در نساجی

یک پرسپولیسی، جانشین مهاجم عراقی در نساجی

محمد عباس‌زاده با مدیران باشگاه نساجی برای بازگشت به این تیم توافق کرده و به زودی این انتقال صورت می‌گیرد.

به گزارش ورزش 360، محمد عباس‌زاده که نیم فصل اول لیگ برتر را در فولاد خوزستان سپری کرد، با پیشنهادی از باشگاه نساجی مازندران مواجه شده و با توجه به اینکه باشگاه خوزستانی نیز مخالفتی با این مساله ندارد، به زودی راهی زادگاه خود خواهد شد.

این مهاجم مازندرانی که سابقه حضور در پرسپولیس را نیز در کارنامه دارد، در سال صعود نساجی به لیگ برتر موفق شد عنوان آقای گلی لیگ یک را با این تیم به دست بیاورد. او جزو بازیکنان محبوب در مازندران است و حالا در 33 سالگی این شانس را دارد تا دوباره پیراهن نساجی را برتن کند.

عباس‌زاده صحبت اولیه را با مسئولان فولاد خوزستان انجام داده و حالا با توجه به توافقی که با مدیران نساجی برای پیوستن به این تیم کرده، به زودی قرارداد خود را فسخ خواهد کرد تا بتواند برای تیم شمالی در نیم فصل دوم توپ بزند.

این مهاجم بعد از انجام کارهای اداری مربوط به فسخ قرارداد خود با فولاد راهی قائمشهر می‌شود تا قرارداد جدید خود را امضا کند و در تمرینات نساجی نیز حضور یابد.

گفتنی است؛ علاءعباس مهاجم عراقی نساجی چند روز قبل با فسخ قراردادش به کشور خودبرگشت و حالا عباس‌زاده در نساجی جایگزین این بازیکن خواهد شد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار