کدخبر : 3176 تاریخ انتشار :
A

برنامه بازی‌های امروز جام ملت های اسیا

برنامه بازی‌های امروز جام ملت های اسیا

در دومین روز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا سه بازی برگزار می‌شود و بازی‌های نخست گروه‌های A و B انجام می‌شود. در این گزارش نگاهی داریم به بازی‌های امروز جام ملت های آسیا.

ورزش 360 - رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از روز گذشته به صورت رسمی در قطر افتتاح شد. در بازی افتتاحیه قطر میزبان این رقابت‌ها و قهرمان دوره قبلی جام با ۳ گل لبنان را از پیش‌رو برداشت. در ادامه این رقابت‌ها هم امروز سه دیدار برگزار می‌شود.

به گزارش ورزش 360،  چین و تاجیکستان دو کشور همسایه از ساعت ۱۸ امروز برای برگزاری دومین بازی گروه A در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه به مصاف هم می‌روند. اما پیش از این بازی یک بازی از گروه B رقابت‌ها برگزار می‌شود.

از ساعت ۱۵ امروز دو تیم استرالیا و هند در ورزشگاه احمد بن علی با هم دیدار می‌کنند. استرالیا در این رقابت‌های یک قهرمانی را در کارنامه خود دارد و هند هم یکی از پدیده‌های فوتبال آسیاست که با سرمایه‌گذاری توسعه‌ای حالا خودش را به رقابت‌های مهم قاره آسیا نزدیک و نزدیک‌تر کرده است.

سومین دیدار امروز هم از ساعت ۲۱ در  ورزشگاه جاسم بن حمد بین دو تیم دیگر گروه B یعنی ازبکستان - سوریه برگزار می‌شود.

به این ترتیب پرونده بازی‌های نخست دو گروه اول بسته می‌شود. در حال حاضر قطر با سه امتیازی که از بازی نخست کسب کرده صدرنشین گروه A رقابت‌ها است. تیم ملی فوتبال ایران هم ساعت ۲۱ فردا نخستین دیدارش را برابر فلسطین برگزار می‌کند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار