کدخبر : 3159 تاریخ انتشار :
A

تمجید مربی سرشناس پرتغالی از تیم ملی ایران

تمجید مربی سرشناس پرتغالی از تیم ملی ایران

پائولو بنتو سرمربی امارات می گوید که اگر تیمش مانند دو بازی دوستانه اخیر کار کند، دچار مشکل می شود.

به گزارش ورزش 360، تیم ملی امارات که جدی ترین رقیب ایران در مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا محسوب می شود، فردا در نخستین مسابقه خود به مصاف هنگ کنگ می رود. سرمربی پرتغالی امارات ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند فردا دست پر از زمین خارج شود.

پائولو بنتو در نشست خبری پیش از بازی گفت: مسابقه اول سرنوشت ساز نیست، اما مهم است. ما مسابقات قبلی هنگ کنگ را بررسی کردیم تا نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی کنیم و برای این دیدار، یک برنامه بازی مناسب تهیه کنیم.

او ادامه داد: می دانیم که رویارویی با هنگ کنگ آسان نخواهد بود، زیرا تیمی سرسخت و سازماندهی شده دفاعی است. می‌دانیم که با تیم‌های قدرتمندی روبرو خواهیم شد و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و به هر مسابقه جداگانه فکر کنیم.

او درباره فشار مسابقات روی خودش گفت: شخصاً فشاری احساس نمی کنم چرا که این اولین تورنمنت من نیست. بیشترین فشار روی بازیکنان است نه مربی، زیرا آنها هستند که بازی می کنند و وظیفه من این است که آنها را به درستی آماده کنم.

سرمربی امارات درباره لیست تیم ملی نیز گفت: بازیکنانی که تمایل و جاه طلبی نشان می دهند، کسانی هستند که در تیم ملی بازی خواهند کرد. مهم این است که به جوانان فرصت دهیم، شاید اکنون بهترین زمان برای این کار نباشد زیرا یک تورنمنت مهم قاره ای است، اما ما بازیکنان جوان با سطح برجسته ای داریم.

بنتو می گوید: می دانیم که در دو بازی دوستانه گذشته آنطور که انتظار می رفت عمل نکردیم. روی اشتباهات بازی های دوستانه کار کرده ایم و این موضوع مهم است که این اشتباهات در زمان مناسبی رخ داد. بازیکنان می دانند اکنون باید چه کار کنند و می دانیم در بازی فردا چه چیزی را ارائه کنیم.

سرمربی پرتغالی امارات در ادامه گفت: اگر در دو بازی دوستانه اخیر مثل نیمه اول بازی کنیم، با مشکل مواجه می شویم و اگر مثل بازی های قبل از آن بازی کنیم، فرصت برد خواهیم داشت. فردا یک دیدار سخت و مهم داریم و قطعا به دنبال برد مقابل هنگ کنگ هستیم.

بنتو درباره تیم ملی ایران نیز گفت: از تیم ملی ایران مقداری شناخت دارم. در چهار سال اخیر، سه بار برابر ایران بازی کردم که یک مسابقه دوستانه بود و دو مورد دیگر بازی های مقدماتی جام جهانی بود.

او در پایان گفت: ما می‌دانیم که ایران تیمی بسیار قدرتمند است و بازیکنان متمایز، خوب و باکیفیتی در اختیار دارد. آنها فیزیک بدنی و شخصیتی قوی بهره دارند. به ایران احترام می‌گذاریم، اما دیدار با این تیم بازی آخر ما در دور گروهی است و ما اکنون به بازی با هنگ کنگ فکر می کنیم. الان زمان درستی نیست که درباره دیدار با ایران صحبت کنیم.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار