کدخبر : 3153 تاریخ انتشار :
A

محبوبیت بشار رسن پرسپولیس را نجات می‌دهد؟

محبوبیت بشار رسن پرسپولیس را نجات می‌دهد؟

باشگاه پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات زمستانی به دنبال یک گزینه جذاب است. به نظر می‌رسد بشار رسن، هافبک عراقی و محبوب سرخ‌ها بار دیگر قرار است به این تیم بازگردد.

ورزش 360 - از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مذاکراتی برای عقد قرارداد با بشار رسن در جریان است. هافبک محبوب عراقی که روزهای درخشانی را در پرسپولیس برانکو تجربه کرده بود و بعد از کسب قهرمانی‌های فراوان با این تیم لیگ ایران را ترک کرد.

به گزارش ورزش 360،  فینال لیگ قهرمانان آسیا میان پرسپولیس و اولسان هیوندای که برگزار شد بشار رسن اعلام کرد قصد جدایی از پرسپولیس را دارد. او با جدایی از یکی از رویایی‌ترین پرسپولیس‌های تاریخ راهی لیگ ستارگان قطر شد. 

جدایی بشار اما هیگ‌گاه جایگاه او را در میان هواداران پرسپولیس تضعیف نکرده بود. چرا که او در دوران خودش یک بازیکن محبوب و قابلیت‌های بالا در پرسپولیس بود. علاوه بر آن گلزنی او در دربی و همچنین رفتارهایی چون در کنار تیم ماندن در زمان فوت مادرش هم موجب شد تا هواداران پرسپولیس بیش از پیش به این هافبک عراقی علاقه‌مند باشند.

با رفتن او از پرسپولیس اما همچنان ارتباط او با فوتبال ایران برقرار بود. تا مدت‌ها عکس پروفایل اینستاگرام بشار رسن پیراهن پرسپولیس بود و در همه‌ی دربی‌ها استوری‌های او نشان می‌داد که پیگیر کار تیم سابقش هست.

این چنین شد که با اتمام قرارداد بشار با تیم قطری «قطر اس سی» زمزمه‌هایی برای مذاکره و بازگرداندن این هافبک به گوش می‌رسد. گویا پرسپولیسی‌ها منتظر پایان کار عراق در جام ملت‌های آسیا هستند تا به این مذاکرات را برای بازگرداندن بشار آغاز کنند. بازیکنی که با محبوبیت بالایش می‌تواند به پرسپولیس برای بازگشت به روزهای اوج کمک کند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار