کدخبر : 3128 تاریخ انتشار :
A

فعلا در پرسپولیس از خرید خبری نیست!

فعلا در پرسپولیس از خرید خبری نیست!

باشگاه پرسپولیس برای ورود به نقل و انتقالات زمستانی قبل از هر چیز باید یکسری موانع را از پیش رو بردارد.

به گزارش ورزش 360، اولین اقدام پرداخت مالیات بوژیدار رادوشویچ است که مبلغ آن کم نیست. رادو نزدیک به 5 سال در پرسپولیس عضویت داشت و در شرایطی از این باشگاه جدا شد که سه فصل از قراردادش باقی مانده بود. از این‌رو این باشگاه محکوم به پرداخت همه مدت قرارداد باقی مانده‌اش شد. رادو بابت این 7، 8 سال قراردادش با باشگاه پرسپولیس مبلغی در حدود یک‌میلیون‌و‌هشتصد هزار دلار دریافتی داشته است.

مالیات قرارداد هر سال رادو 30 درصد نیمی از قرارداد اوست. درواقع با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت بدهی مالیاتی باشگاه پرسپولیس در پرونده رادو حدود 270 هزار دلار است که این مبلغ اصل مالیات رادو را شامل می‌شود و قطعا جریمه‌های سنگینی نیز به آن تعلق گرفته است. در هر صورت باشگاه پرسپولیس تا زمانی که این بدهی مالیاتی را تسویه‌حساب نکند، پنجره نقل و انتقالاتی‌اش باز نخواهد شد تا بتواند قرارداد جدیدی را به ثبت برساند. در کنار این بدهی، باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت مبلغ حدود دو میلیارد تومان هم به رضا اسدی شده که باید آن را هم بپردازد.

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار