کدخبر : 3078 تاریخ انتشار :
A

یک داستان تکراری؛ پنجره استقلال و پرسپولیس بسته شد

یک داستان تکراری؛ پنجره استقلال و پرسپولیس بسته شد

پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر باز شده و طبق معمول خبر رسیده که استقلال و پرسپولیس از این پنجره محروم هستند. یک داستان تکراری درباره باشگاه‌هایی که بی‌نظم‌ترین پرونده‌های مالی و حقوقی را دارند.

ورزش 360 - با تعطیلی لیگ برتر یکی از علاقه‌مندی‌های دوستداران فوتبال پیگیری اخبار نقل و انتقالاتی است. نقطه ضعف‌های تیم‌های لیگ برتری و تلاش برای ترمیم آن هم یکی از مهم‌ترین بهانه‌هایی است که این پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی را برای فوتبال‌دوستان ایرانی جذاب می‌کند.

به گزارش ورزش 360، اما وضعیت برای استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها، دو تیم پرطرفدار ایرانی اغلب در این موقعیت‌ها خوب و مطابق انتظارات طرفداران شان پیش نمی‌رود. چرا که این دو تیم به دلیل یک آشوب مزمن در ساختار تیم‌شان همیشه با چالش‌هایی مواجه هستند که موجب سرخوردگی تماشاگران و هواداران می‌شود.

در این فصل هم مطابق انتظارات اعلام شده که استقلال و پرسپولیس با پنجره بسته زمستانی مواجه هستند. دلیل این جریمه عدم پرداخت بدهی‌های بین‌المللی استقلال و پرسپولیس است. علاقه شدید این دو تیم به عقد قرارداد‌های بین‌المللی با بازیکنان و مربیان خارجی و عدم پرداخت تعهدات‌شان موجب می‌شود که در طول هر فصل حداقل یکبار با چنین جریمه‌ای مواجه شوند.

در حال حاضر هم استقلالی‌ها به دلیل عدم پرداخت به کمک مربی‌های ساپینتو با جریمه مواجه شده و تا این مبلغ را پرداخت نکنند پنجره نقل و انتقالاتی‌شان باز نمی‌شود. پرسپولیسی‌ها هم یک بدهی قدیمی به رادوشویچ دارند که عدم پایبندی به این تعهد و پرداخت آن موجب شد تا پنجره پرسپولیسی‌ها هم بسته شود.

بی‌نظمی مدیریتی۷ مالی و حقوقی یک چالش طولانی مدت در دو تیم استقلال و پرسپولیس است که هنوز هم چاره‌ای برای آن اندیشیده نشده است و با هزینه‌های زیاد برای مدیریت دولتی این تیم‌ها همراه است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار