کدخبر : 3054 تاریخ انتشار :
A

عکس | آخرین روزشمار AFC با پوستری از بیرانوند

عکس | آخرین روزشمار AFC با پوستری از بیرانوند

صفحه رسمی جام ملت ها آسیا، با تصویری از مطرح ترین گلرهای قاره به پیشواز این مسابقات رفته است.

به گزارش ورزش 360، فقط یک روز تا آغاز رقابت های جام ملت های آسیا باقی مانده است. بزرگترین تورنمت قاره کهن که با حضور 24 تیم برگزار می شود و فردا در دیدار افتتاحیه، تیم ملی قطر به مصاف لبنان خواهد رفت.

صفحه رسمی کفندراسیون فوتبال آسیا در فاصله یک روز تا برگزاری مسابقه افتتاحیه، پوستری از مطرح ترین گلرهای حاضر در جام ملت ها را منتشر کرده که عکسی از علیرضا بیرانوند نیز در این طرح دیده می شود.

بیرو که از سال 2016 به سنگربان شماره یک تیم ملی تبدیل شده و سابقه حضور در دو جام جهانی را دارد، برای دومین بار حضور در جام ملت های آسیا را تجربه خواهد کرد و این بار امیدوار است که بتواند به همراه دیگر ملی پوشان، طلسم ناکامی ایران در این پیکارها را بشکند.

او که در سال 2014 نیز یکی از اعضای تیم ملی بود، نیمکت نشین علیرضا حقیقی شده بود ولی پس از آن بود که توانست توانایی هایش را به کارلوس کی روش ثابت کرده و پس از جدایی مرد پرتغالی و روی کار آمدن ویلموتس، اسکوچیچ، حضور دوباره کی روش و اکنون با هدایت قلعه نویی، همواره گلر شماره یک تیم ملی بوده است.

در پوستر صفحه مربوط به جام ملت ها، علاوه بر بیرانوند، تصویر کیم سئونگ گیو، سنگربان تیم ملی کره جنوبی، متیو رایان از استرالیا، سعد الشیب از قطر و گورپریت سینگ ساندو از هند نیز دیده می شود.

photo_2024-01-11_12-16-37

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار