کدخبر : 3050 تاریخ انتشار :
A

برانکو ایوانکوویچ در چه شرایطی به پرسپولیس می‌آید؟

برانکو ایوانکوویچ در چه شرایطی به پرسپولیس می‌آید؟

در اینکه برانکو قلبا دوست دارد به پرسپولیس برگردد شکی وجود ندارد اما او مربی باهوشی است و خوب می‌داند توقع هواداران این تیم از او خیلی بالاست و با کمتر از قهرمانی راضی نیستند.

به گزارش ورزش 360، از این رو طبیعی است برانکو برای بازگشت دوباره همه شرایط را سنجیده و یک تصمیم درست بگیرد. در همین راستا او وقتی پیشنهاد اولیه باشگاه پرسپولیس را دید کمی از مدیریت این باشگاه ناامید شد. اول اینکه چرا خود مدیریت برای مذاکره به امارات نیامده، چرا به وی پیشنهاد کوتاه‌مدت داده‌اند و مهم‌تر از آن مالیاتش را هنوز به‌طور کامل پرداخت نکرده‌اند.

برانکو با توجه به همه پالس‌های منفی که برایش فرستاده بودند تصمیم گرفت به پیشنهاد اولیه باشگاه پرسپولیس پاسخ منفی دهد و حالا منتظر است واکنش این باشگاه را ببیند. در این میان هواداران پرسپولیس در فضای مجازی خواهان تلاش باشگاه برای راضی کردن برانکو شدند تا جایی که مدیران این باشگاه برای رهایی از انتقادها جلسه اضطراری تشکیل دادند و مصوب کردند برای برگرداندن برانکو دست از هیچ تلاشی برندارند.

اما برانکو به پرسپولیس باز خواهد گشت یا نه؟ در این زمینه یکی از نزدیکان برانکو در ایران گفت اگر باشگاه پرسپولیس در مذاکرات بعدی مدیریتش را جلو فرستاده و مدیریت هم به وی اطمینان دهد که باشگاه مشکلی برای آمدن دستیاران او به ایران، تقویت تیم و موارد ضروری دیگر ندارد، او مشتاق به بازگشت خواهد شد. اتفاقی که هیچ یک از آنها در مذاکرات اولیه عمدی یا سهوی شکل نگرفت و طبیعی بود مرد کروات ‌انگیزه‌اش برای بازگشت دوباره به پرسپولیس فروکش کند.

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار