کدخبر : 3049 تاریخ انتشار :
A

مروری بر پالس‌های منفی برانکو به پرسپولیس

مروری بر پالس‌های منفی برانکو به پرسپولیس

اگر فرد یا افرادی عمدا یا سهوا مانع حضور دوباره برانکو در پرسپولیس شوند آنقدر اخبار منفی بود که بخواهند در مورد اتفاقات اخیر این باشگاه به مرد کروات دهند.

به گزارش ورزش 360، درکنار این مساله طبیعی بود که برانکو خودش بخواهد از طریق دوستان متعددش در ایران از آخرین وضعیت پرسپولیس، داشته‌های این تیم از نظر فنی، شرایط رقبا و از همه مهم‌تر دلیل کناره‌گیری یحیی آگاه شود. طبق اطلاعات به‌دست آمده در ماجرای اختلاف یحیی و درویش به برانکو گفته‌اند یحیی وقتی دید باشگاه توان جذب بازیکنان مدنظرش را به‌خاطر مشکلات مالی ندارد و در سوی دیگر برخی رقبا هر بازیکنی را سرمربی اراده کند در اختیارش قرار می‌دهند، ترجیح داد در این مقطع که تیمش در کورس قهرمانی است برود؛ چراکه ممکن است در نیم‌فصل دوم همین جایگاه را از دست بدهد.

یکی دیگر از مواردی که در مورد پرسپولیس به برانکو گفته شده بحث واگذاری سهام این باشگاه در آینده‌ای نزدیک و تغییرات احتمالی مدیریت و هیات‌مدیره آنها بوده است. درواقع به برانکو اعلام شده باشگاه در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد و ممکن است ظرف یکی، دوماه آینده با تغییرات زیادی مواجه شود. مورد دیگری که برانکو روی آن حساسیت زیادی داشته بحث مدیریت بوده است.

او به نزدیکانش عنوان کرده در سال‌هایی که در پرسپولیس کار کرد با علی‌اکبر طاهری و حمیدرضا گرشاسبی هیچ مشکلی ندارد اما از زمان آمدن ایرج عرب در این باشگاه متوجه شد دیگر نباید در پرسپولیس کار کند. از این رو برای برانکو خیلی مهم است که مدیریت چه کسی باشد.

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار