کدخبر : 3018 تاریخ انتشار :
A

عکس | آرنولد برای پرسپولیس فیگور گرفت

عکس | آرنولد برای پرسپولیس فیگور گرفت

)مارکو استیلینوویچ نامی آشنا برای هواداران پرسپولیس و البته برخی از بازیکنان این تیم است.

به گزارش ورزش 360، تمرینات تیم ملی عمان برای جام ملت‌های آسیا در شرایطی برگزار می‌شود که این تیم راهی دوحه شده و نزدیک‌تر از همیشه به جام ملت‌های حساس 2023 آسیاست.

با این حال تمرینات و تصاویر منتشره از اردوی عمان مورد توجه هواداران فوتبال در ایران هم قرار می‌گیرد چرا که کادرفنی این تیم و در راس آنها برانکو ایوانکوویچ، هدف نقل و انتقالاتی تیم پرسپولیس تهران هستند.

برانکو که مذاکرات اولیه خود با پرسپولیس را با تائید فدراسیون عمان انجام داد و البته پاسخ منفی خود را هم به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد، حالا به همراه دستیاران تمرینات را هدایت می‌کنند.

دستیاران او کاملا همان نفراتی هستند که در آخرین فصل پرسپولیس نیز کنار ایوانکوویچ حضور داشتند. در این بین مربی بدنساز این تیم مارکو استیلینوویچ است که پیش از پرسپولیس تجربه کار در تیم فوتبال را نداشت اما حالا به یک بدنساز خبره فوتبالی تبدیل شده است.

مارکو با تمرینات سخت و جانکاه تابستانی در ذهن بازیکنان پرسپولیس مانده که البته ثمره نیکویی برای سرخ‌پوشان داشت و باعث می‌شد تا آنها به‌صورت مستمر آمادگی خوبی را داشته باشند.

این مربی کروات محبوبیت خاصی هم نزد هواداران پرسپولیس به دست آورد و حالا تماشای فیگور او مقابل دوربین برای طرفداران هم جذاب است.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار