کدخبر : 2996 تاریخ انتشار :
A

مدیرعامل سابق پرسپولیس در انتخابات مجلس!

مدیرعامل سابق پرسپولیس در انتخابات مجلس!

صلاحیت محمد رویانیان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید شده است.

به گزارش ورزش 360، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ یازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برای تعیین ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهار ساله برگزار خواهد شد.

در این بین نکته قابل توجه برای فوتبالی‌ها حضور محمد رویانیان و تایید صلاحیت اوست که یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های حاضر در انتخاب خواهد بود و امیدوار است با سوابق قابل توجهی که دارد، یکی از نمایندگان دوره پیش روی مجلس شورای اسلامی باشد.

رویانیان پیش از ورود به فوتبال سوابق اجرایی و مدیریتی پرشماری در کمیته انقلاب اسلامی، فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران و گلستان، فرمانده مرکز فوریت‌های پلیسی، فرمانده پلیس راه و ریاست ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور را برعهده داشته است.

رویانیان در دوران حضور در پرسپولیس یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های تاریخ باشگاه را شکل داد. با این حال و با وجود هزینه‌های زیادی که در آن مقطع انجام شد، پرسپولیس نتوانست نتایج قابل قبولی کسب کند. البته که بازگرداندن نام "پرسپولیس"، پس از چندین دهه که این باشگاه با نام "پیروزی"، عنوان می‌شد، یکی از ارزشمندترین اقدامات مدیریتی رویانیان در ذهن هواداران پرشمار این تیم است.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار