کدخبر : 2963 تاریخ انتشار :
A

دلیل رد پیشنهاد پرسپولیس توسط برانکو ایوانکوویچ

دلیل رد پیشنهاد پرسپولیس توسط برانکو ایوانکوویچ

با اینکه رضا درویش در مصاحبه دوشنبه شب خود اعلام کرد جریمه مالیات برانکو پرداخت خواهد شد اما به نظر نمی‌رسد حل این مشکل به همین راحتی هم باشد.

به گزارش ورزش 360، در شرایطی که به نظر می‌رسید برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس جواب مثبت بدهد و همسر او برای یک سال و نیم یا دو سال و نیم دیگر حضور همسرش در فوتبال آسیا با او راه بیاید اما پروفسور یک روز قبل از مهلتی که اعلام کرده بود به پرسپولیس جواب منفی داد.

گفته می‌شود یکی از دلایلی که برانکو به پرسپولیس جواب منفی داده مساله مالیات قرارداد او در ایران و همان ماجرای جریمه دیرکرد پرداخت مالیات اوست.

باشگاه پرسپولیس حدود سه ماه قبل مالیات قرارداد سال آخر برانکو را پرداخت کرد اما جریمه دیرکرد آن مبلغ چشمگیری شده است که باید پرداخت شود.رضا درویش در مصاحبه دوشنبه شب خود تاکید کرد جریمه دیرکرد می‌تواند شامل بخشودگی شود و چنانچه نامه‌نگاری‌های لازم با رئیس سازمان امور مالیاتی انجام شود احتمال بخشش این جریمه وجود دارد.

با این وجود به نظر می‌رسد این پروسه به همین راحتی هم نیست و چنانچه باشگاه به این منظور نامه‌ای برای سازمان امور مالیاتی صادر کند و تقاضای بخشش جریمه دیرکرد پرداخت مالیات را داشته باشد ، حتی اگر با موافقت ریاست سازمان مورد اشاره همراه شود بخشی از این جریمه غیرقابل بخشش است.

گفته می‌شود یکی از نگرانی‌های بزرگ برانکو برای بازگشت به ایران همین مساله بوده و از آنجایی که او روال کار اداری در ایران را خوب می‌شناسد به نوعی باور دارد که این مشکل به این راحتی‌ها حل نخواهد شد.

به همین منظور گفته می‌شود در مذاکرات دوباره با او مدیران پرسپولیس قول داده‌اند این مشکل را هر چه سریعتر حل کنند که باید دید تاثیری در تصمیم ایوانکوویچ خواهد داشت یا خیر.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار