کدخبر : 2956 تاریخ انتشار :
A

چگونه جام ملت‌ها برانکو را از پرسپولیس گرفت

چگونه جام ملت‌ها برانکو را از پرسپولیس گرفت

اواخر شب گذشته خبر شوکه‌کننده‌ای به پرسپولیسی‌ها رسید. برانکو ایوانکویچ اعلام کرد که پاسخ به سرمربیگری دوباره در این تیم منفی است.

ورزش 360 - بعد از جدایی قطعی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس در پایان نیم‌فصل مهم‌ترین گزینه برای جانشینی او برانکو ایوانکویچ بود.

به گزارش ورزش 360، برانکو احتمالا مهم‌ترین محبوب‌ترین سرمربی تاریخ پرسپولیس است که پرافتخارترین دوره این باشگاه رقم زده است. او بعد از چند سال باشکوه در پرسپولیس و درو کردن جام‌های گوناگون به عمان رفت تا هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد.

در غیاب برانکو پرسپولیسی‌ها یک نیم فصل را با کالدرون و بعد از آن با یحیی گل‌محمدی ادامه دادند که حاصل آن سه قهرمانی با یحیی گل‌محمدی بود. اما دوران یحیی هم در این فصل با حاشیه‌ها و نتایج ضعیف به پایان رسید تا بار دیگر نام برانکو برای پرسپولیسی ها برجسته شود.

برانکو در این مدت ماجراجویی‌هایش را در خلیج فارس انجام داده و از آنجایی که چند سالی دستش از جام دور بوده بد نیست که با پرسپولیس دوباره روزهای خوبی را فراهم کند. همین گمان در کنار محبوبیت بالای او در ایران و در میان هواداران پرسپولیس موجب شد تا آنها در اولین گام برای پیدا کردن جانشین یحیی گل‌محمدی به سراغ برانکو بروند. با این حال به نظر می‌رسد زمان‌بندی بد بلای جان پرسپولیس شده.

چرا که یحیی گل‌محمدی در ابتدای تعطیلات زمستانی از تیم جدا شده تا این فرصت را به تیم بدهد که با سرمربی جدید دوران خوبی برای آماده‌سازی را پشت‌سر بگذارد. از سوی دیگر جام ملت‌های آسیا هم فرصتی می‌دهد تا این تعطیلی طولانی‌تر شده و فرایند پذیرش مربی جدید در تیم بهتر انجام شود. 

اما همین جام ملت‌ها هم فرصت را از سرخ‌ها گرفت. چرا که برانکو با تیم ملی عمان در این رقابت‌ها حاضر است و نمی‌تواند در آستانه این رقابت‌ها و در حالی که همه تیم‌ها وارد قطر شده‌اند این تیم را ترک کند و به پرسپولیس بیایید. از سوی دیگر نمی‌تواند پرسپولیس را هم تا پایان جام ملت‌ها منتظر بگذارد تا به این ترتیب خودش را بعد از پایان کار عمان در این رقابت‌ها به اردوی سرخ‌ها برساند. با چنین وضعیت احتمالا باید داستان برانکو و پرسپولیس را تمام شده بدانیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار