کدخبر : 2890 تاریخ انتشار :
A

آخرین اخبار از نیمکت پرسپولیس

آخرین اخبار از نیمکت پرسپولیس

برانکو ایوانکوویچ جدی‌ترین گزینه هدایت پرسپولیس است و در روزهای گذشته مذاکرات بی‌واسطه با او انجام شده است.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیسی‌ها بعد از یک نیم‌فصل پرفراز و فرود حالا درگیر تغییر و تحولات در کادرفنی شده‌اند. بعد از 4 سال حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس و افتخارآفرینی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، حالا این سرمربی باتجربه از سمت خود کناره‌گیری کرده که بعد از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام استعفای گل‌محمدی پذیرفته شده و فرآیند انتخاب جانشین او با تشکیل کمیته فنی از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس آغاز شده است.

یحیی گل‌محمدی از فصول گذشته مطالباتی داشت و در فصل جاری هم پرداختی منظمی به او انجام نشده بود. اختلافات مالی او با باشگاه پرسپولیس باعث شد تا فرآیند تنظیم تفاهم‌نامه قطع همکاری به طول بیانجامد اما بامداد امروز (سه‌شنبه)، باشگاه پرسپولیس رسماً خبر از تنظیم توافق‌نامه قطع همکاری با یحیی گل‌محمدی داد تا پرونده این سرمربی باتجربه در پرسپولیس بسته شود و بعد از 4 سال پرفرازوفرود، یحیی گل‌محمدی به نقطه پایان کارش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت برسد.

مطالبات یحیی در چند قسط پرداخت می‌شود

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای با اشاره به رسمی‌شدن فسخ یحیی گل‌محمدی نوشت: «سرخپوشان ایران و یحیی گل‌محمدی چهار سال پرافتخار را در کنار هم رقم زدند و پشت‌سر گذاشتند. با این وجود با توجه به خواست این مربی ارزشمند و با توجه به جمیع شرایط، در روزهای گذشته، مذاکرات برای پایان همکاری انجام شد و دو طرف بر سر موضوعات مختلف برای اقاله قرارداد به توافق رسیدند. در پی این توافق‌ها، دو طرف امشب، با امضای توافق‌نامه کار را نهایی کردند و پایان این همکاری اعلام می‌شود».

مدیران باشگاه پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی وعده داده‌اند که مطالبات او در چند قسط پرداخت خواهد شد و همین مسئله باعث شده تا توافق‌نامه قطع همکاری میان طرفین نهایی شود. البته گفته می‌شود بخشی از مطالبات گل‌محمدی به صورت نقد در هنگام فسخ قرارداد به او پرداخت شده اما با توجه به حجم مطالبات او از فصل گذشته و فصل جاری، قرار است مابقی مطالبات سرمربی باتجربه و مستعفی سرخ‌پوشان پایتخت در قالب چند قسط به او پرداخت شود.

24 ساعت حیاتی در مسیر مذاکرات برانکو با پرسپولیسی‌ها

پرسپولیسی‌ها به سرعت مذاکرات خود برای انتخاب جانشین یحیی گل‌محمدی را آغاز کرده‌اند. با وجود آنکه رضا درویش مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت وعده از انتخاب 10 کاندیدا برای پذیرش هدایت پرسپولیس داد اما تمرکز اصلی مدیران باشگاه پرسپولیس، مذاکره با برانکو ایوانکوویچ است و در این زمینه، نماینده باشگاه پرسپولیس عازم کشور امارات شده تا شخصاً با برانکو پای میز مذاکره بنشیند که دور اول مذاکرات میان محمد دلبری عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس و سرمربی کروات مثبت پیش رفته است.

برانکو ایوانکوویچ که تا پایان جام ملت‌های آسیا با تیم ملی عمان قرارداد دارد، از پیشنهاد پرسپولیسی‌ها استقبال کرده و وعده داده تا طی روزهای آینده پاسخ نهایی خود را به این پیشنهاد بعد از مشورت با خانواده خواهد داد. جالب آنکه گفته می‌شود مدیران باشگاه پرسپولیس به او تا روز چهارشنبه مهلت داده‌اند که پاسخ نهایی‌اش را ارائه کند و در صورتی‌که مذاکرات با برانکو به نتیجه نرسد، به سرعت مذاکره با سایر گزینه‌ها آغاز خواهد شد اما با توجه به تمایل طرفین به همکاری، به نظر می‌رسد که برانکو ایوانکوویچ در نزدیک‌ترین فاصله با نیمکت پرسپولیس قرار گرفته است.

منبع فوتبال 360
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار