کدخبر : 2542 تاریخ انتشار :
A
40 هزار نفری با هزینه 550 میلیون دلاری

جزئیاتی از ورزشگاه جدید استقلال

جزئیاتی از ورزشگاه جدید استقلال

جلسه هماهنگی جهت شروع پروژه احداث ورزشگاه اختصاصی استقلال‌ برگزار شد.

به گزارش ورزش 360، جلسه هماهنگی جهت شروع پروژه احداث ورزشگاه اختصاصی استقلال‌ ایران، سه‌شنبه گذشته با حضور رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال، سمیعی نایب‌رئیس هیات‌مدیره باشگاه استقلال به همراه مدیرکل مجموعه ورزشی آزادی، سالمی‌زاده مدیرعامل شرکت JTA قطر و مدیران ارشد شرکت IBN مالزی و TJA چین در دفتر مدیریت ورزشگاه آزادی برگزار شد.

در‌خصوص طرح پیشنهادی ساخت ورزشگاه اختصاصی باشگاه استقلال ایران، بحث و گفت‌و‌گو شد و مقرر شده طی روزهای آینده تفاهمنامه ساخت ورزشگاه اختصاصی استقلال ایران با شرکت IBN مالزی امضا شود؛ هر چند در این خصوص شنیده می‌شود. نکته قابل توجه اینکه این ورزشگاه که از گنجایش 40 هزار نفری برخوردار است با هزینه‌ای بالغ بر 550 میلیون دلار توسط شرکت مالزیایی و با سرمایه‌گذاری این شرکت طی برآورد زمانی دو‌ساله ساخته خواهد شد و قرار است شرکت سازنده در ازای ساخت این مجموعه ورزشی که شامل سالن همایش‌ها، رستوران و احتمالا موزه باشگاه خواهد بود تا چند سال از درآمدهای باشگاه در استفاده از این مجموعه سهیم باشد. همچنین شنیده می‌شود استارت این ورزشگاه تابستان سال آینده خواهد بود.

 

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار