کدخبر : 2511 تاریخ انتشار :
A

پرسپولیس جانشین یحیی را انتخاب کرد؛ برانکو نه، هموطن برانکو!

پرسپولیس جانشین یحیی را انتخاب کرد؛ برانکو نه، هموطن برانکو!

به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه پرسپولیس جانشین یحیی گل‌محمدی را انتخاب کرده‌اند.

ورزش 360- یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، بعد از انجام بازی تیمش در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر که با تساوی یک – یک برابر مس رفسنجان به پایان رسید، از ستمش استعفا کرد و گفت که برای نفر بعدی که به این تیم می‌آید آرزوی موفقیت می‌کند.

به گزارش ورزش 360، بسیاری تصور می‌کردند یحیی این بار هم مثل 6 بار قبلی که به بهانه مختلف استعفایش را اعلام کرده بود به کار برمی‌گردد ولی ماجرای جدید کاملا متفاوت است؛ یحیی نه تنها قصدی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد بلکه پاسخ مسئولان باشگاه برای تداوم مذاکره را هم نداده تا روشن شود تصمیمش برای خداحافظی از پرسپولیس جدی است.

همزمان ولی مسئولان باشگاه پرسپولیس هم بیکار ننشسته و ظاهرا باب مذاکره با مربیان مدنظر برای جانشینی یحیی را باز کرده‌اند. در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر مذاکره این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ به گوش رسیده ولی حالا خبر می‌رسد گزینه بعدی پرسپولیسی‌ها نه برانکو، بلکه هموطن او یعنی دراگان اسکوچیچ است. پرسپولیس هنوز منتظر تصمیم نهایی یحیی است ولی اگر یحیی از تصمیمش برنگردد، مذاکره با گزینه‌های دیگر شتاب خواهد گرفت. اگرچه مسئولان این باشگاه نظر مثبتی روی برانکو دارند ولی درگیر بودن این مربی کروات در جام ملت‌های آسیا به همراه تیم ملی عمان و زمان نامشخص برای پایان کار این تیم در جام ملت‌ها، پرسپولیسی‌ها را بر آن داشته تا به سراغ دراگان اسکوچیچ بروند. آنها اعتقاد دارند نباید بازه زمانی تعطیلات نیم فصل را به امید برانکو هدر بدهند. از همین رو، دراگان شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس پیدا کرده است. البته که دراگان تنها گزینه سرخ‌پوشان نخواهد بود ولی محتمل‌ترین آنها به شمار می‌رود.


 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار