کدخبر : 2506 تاریخ انتشار :
A

ناامیدی پرسپولیس به بازگشت یحیی

ناامیدی پرسپولیس به بازگشت یحیی

با وجود اینکه قرار است طی ساعات آینده جلسه ای بین رضا درویش و یحیی گل محمدی برگزار شود اما احتمال جدایی سرمربی سرخ ها زیاد است.

به گزارش ورزش 360، تلاش های روز گذشته باشگاه پرسپولیس برای یافتن یحیی گل محمدی بالاخره جواب داد و شب گذشته رضا درویش صحبت کوتاهی با سرمربی مستعفی سرخ ها داشت.با این حال طرفین قرار گذاشتند که امروز جایی خارج از باشگاه جلسه بگذرند و درباره مساله به وجود آمده صحبت کنند.

با این وجود به نظر می رسد در باشگاه پرسپولیس نسبت به اینکه  گل محمدی از تصمیم خود بازگردد و راضی به ادامه همکاری باشد یک ناامیدی محسوس وجود دارد و انگار تصمیم گل محمدی برای قطع همکاری جدی است.

البته این اتفاق با استعفای شفاهی وجاهت قانونی ندارد و گل محمدی باید کتبا استعفای خود را تقدیم باشگاه پرسپولیس کند که فعلا چنین اتفاقی نیفتاده و پس از آن نیز باید از  طریق پر کردن فرم مربوط به فسخ قرارداد در سازمان لیگ قرارداد خود را فسخ کند که اگر اینگونه شود حق و حقوق را فقط تا زمانی که در این تیم مشغول به کار بوده یعنی نیم فصل دریافت خواهد کرد.

گفته می شود یکی از دلایل ناراحتی و استعفای یحیی گل محمدی مساله تمدید نشدن قرارداد او با پرسپولیس است که از سوی مدیریت فعلی به آن پرداخته نشد.قرارداد گل محمدی در دوره مدیریت جعفر سمیعی و سپس مجید صدری تمدید شد اما این قرارداد در انتهای فصل جاری به پایان خواهد رسید و به نظر می رسد گل محمدی توقع داشته قراردادش تمدید شود.

این ماجرا حدود سه ماه قبل و بعد از استعفای دفعه قبلی گل محمدی هم مطرح شده بود که آن زمان رضا درویش گفته بود در این مقع فصل ( هفته های ابتدایی) مرسوم نیست که قرارداد مربیان تمدید شود.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار