کدخبر : 2489 تاریخ انتشار :
A

چه کسی سپاهان را نفرین کرد؟

چه کسی سپاهان  را نفرین کرد؟

از روزی که آراء کمیته‌ی استیناف اعلام و امتیازات سپاهان و پرسپولیس بازگشت این دو تیم رنگ خوشی را ندیدند. البته پرسپولیس که هفته‌های طوفانی را پشت سر می‌گذاشت و عادت داشت اما کشتی سپاهان بعد از نجات یافتن از چند بحران میانه‌ی راه بار دیگر گرفتار طوفان شد و صدر را از دست داد.

ورزش 360 - سپاهان اصفهان تا اینجای فصل روزهای عجیبی را پشت‌سر گذاشته است. روزهای عجیبی که در میانه‌ی راه سرمربی پرتغالی این تیم را از کوره به در برد و تا پای جدایی کشاند. آنها یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های ایرانی هستند اما برخی نتایج تا کنون آنها را راضی نکرده است.

به گزارش ورزش 360، در لیگ قهرمانان اگرچه حالا تنها نماینده‌ی ایران به حساب می‌آیند اما پرحاشیه‌ترین روزها را سپری کردند و این حواشی هم وقت و انرژی زیادی از آنها گرفته و به یکی از نگرانی ها در ادامه‌ راه تبدیل شده است. 

سپاهانی‌ها در دور گروهی بازی برابر الاتحاد در خانه را بدون برگزاری با نتیجه ۳-۰ واگذار کردند. حواشی این دیدار و ماجرای سردیس سردار سلیمانی در ورزشگاه موجب شد تا بعد از آن سپاهان در سایر بازی‌ها هم مجبور به بازی در خارج از ورزشگاه خانگی‌اش شود. موضوعی که حالا و برای دیدار با الهلال هم به یک نگرانی مهم برای این تیم تبدیل شده است.

مسئله‌ی دیگری که سپاهانی‌ها را وارد حاشیه کرد قانون سقف قرارداد بود. سپاهان از ولخرج‌ترین تیم‌های این فصل بود و تقریبا بخش زیادی از ستاره‌های لیگ برتری را به استخدام دراورد. اما کمی بعد کمیته انضباطی آنه‌ها را به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد محکوم و ۴ امتیاز از آنها کم کرد. این امتیازات در اواخر نیم‌فصل با رای کمیته استیناف به این تیم بازگشت اما حواشی سپاهان را رها نکرد.

سپاهانی‌ها که با ۴ امتیاز بازگشته‌ی کمیته‌ی استیناف و به مدد بازی‌های معوقه‌شان فکر می‌کردند که با صدرنشینی به تعطیلات زمستانی‌ می‌روند چند بازی طوفانی را پشت‌سر گذاشتند و با شکست برابر گل‌گهر و شمس‌آذر و با یک امتیاز کمتر از استقلال در جایگاه دوم جدول ایستادند.

بعد از حکم کمیته استیناف مبنی بر بازگشت امتیازات سپاهان ۶ بازیکن این تیم باید با اصلاح قرارداد کارت بازی دریافت می‌کردند که به دلیل عدم انجام این مراحل آنها با ۶ بازیکن محروم به مصاف گل‌گهر رفتند و با انجام برخی مراحل اداری این تعداد از بازیکن محروم در بازی با شمس‌آذر به ۳ رسید. 

به این ترتیب اگرچه رای کمیته‌ی استیناف ۴ امتیاز به سپاهان بازگرداند اما در ادامه سرنوشتی برای این تیم رقم زد که ۶ امتیاز را از آنها گرفت و سپاهان را به جایگاه دوم جدول فرستاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار