کدخبر : 24735 تاریخ انتشار :
A
پایان انتظار هواداران تبریزی

توضیحات معاون فرهنگی تراکتور‌ درباره حضور تماشاگران زن

توضیحات معاون فرهنگی تراکتور‌ درباره حضور تماشاگران زن

معاون فرهنگی باشگاه تراکتور شرایط حضور بانوان در دیدار «تراکتور - آلومینیوم اراک» را تشریح کرد.

به گزارش ورزش 360 علی مراتبی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، در خصوص حضور بانوان در دیدار با آلومینیوم اراک، اظهار داشت: براساس تصمیمات اتخاذ شده، آن دسته از بانوانی که از طریق سامانه اعلام شده باشگاه، نسبت به دریافت کارت هواداری اقدام کرده و آن را اخذ کرده‌‌اند؛ می‌توانند با خرید بلیت بازی تراکتور و آلومینیوم اراک، این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت اختصاص یافته برای بانوان در دیدار با آلومینیوم اراک یک هزار نفر است، افزود:  طبق هماهنگی‌ها، چندین دستگاه اتوبوس در مراکز شهر و ورودی ورزشگاه یادگار امام (ره) از سمت اتوبان شهید کسایی مستقر می‌شوند تا بانوان گرامی را به ورزشگاه منتقل کنند.

مراتبی خاطرنشان کرد: جا دارد از نهادهای مختلف همچون استانداری آذربایجان شرقی، معاونت امنیتی و انتظامی، سازمان لیگ، اداره‌کل ورزش و جوانان استان، نیروی انتظامی، یگان ویژه، هیأت فوتبال استان و ... که بستر لازم برای حضور بانوان گرامی در بازی‌های خانگی تراکتور را فراهم کرده‌اند، تشکر و قدردانی کنیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار