کدخبر : 24729 تاریخ انتشار :
A

کارلوس گاریدو: می‌خواهیم برنده بازی با شمس آذر باشیم

کارلوس گاریدو: می‌خواهیم برنده بازی با شمس آذر باشیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا یک بازی خیلی مهم برای ما خواهد بود. مخصوصا در لیگ و می‌خواهیم برنده این بازی باشیم و نتایج خوب‌مان را ادامه دهیم.

به گزارش ورزش 360 به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر تیم شمس آذر قزوین از هفته نهم مسابقات لیگ برتر خلیج فارس در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: فردا یک بازی خیلی مهم برای ما خواهد بود. ما می‌دانیم برای پرسپولیس همه بازی‌ها مهم است. مخصوصا در لیگ و می‌خواهیم برنده این بازی باشیم و نتایج خوب‌مان را ادامه دهیم. مثل همیشه سختی‌های بازی را می‌دانم. آنها تیم پیچیده‌ای هستند. ما می‌توانیم ‌از پس این بازی بر بیاییم و زمانی که سختی بازی‌ را ببینیم، بازی خودمان را انجام می‌دهیم و به دنبال نتیجه خواهیم بود.

وی افزود:‌ مطمئنا وقتی تغییر سرمربی در شمس‌آذر انجام می‌شود تغییراتی در تیم شکل می گیرد. ما تمام بازی‌های قبلی را تحلیل کردیم و تغییراتی که می‌توانند داشته باشند، در بازی می‌تواند با سرمربی جدید انجام شود و این قابل پیش بینی خواهد بود.

گاریدو در پاسخ به این پرسش که چرا علیپور در لیگ نخبگان در پست وینگر بازی کرد، گفت: همه ما باید حرفه‌ای برخورد کنیم و هرکسی باید شغل خودش را به درستی انجام دهد. شغل من سرمربیگری است و کار می‌کنم. من نسبت به کسانی که سرمربی نیستند یک امتیاز دارم. تمام طرفداران نباید اطلاعات را داشته باشند اما خبرنگاران باید این ماجرا را بدانند. فکر می‌کنم هسته کلیدی سوال این است که چرا علیپور وینگر بازی کرد در صورتیکه هیچوقت در این پست نبوده است. اگر شما کار خودتان را درست انجام می‌دادید متوجه می‌شدید که علیپور اکثر بازی‌ها متمایل به راست بازی کرده است.

علیپور بازیکن حرفه‌ای است و برای تیم بازی می‌کند. علیپور قبلا در این پست بازی کرده است. توصیه من به خبرنگاران این است که قبل از پرسش تحقیق لازم را داشته باشند تا اطلاعات را به مردم بدهند.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: به عنوان سرمربی ترجیح می‌دهم در استادیوم خودمان با حضور تماشاگران و چمن خیلی خوب بازی کنیم. این یک امتیاز مثبت برای ما است که من به عنوان سرمربی این امتیاز را ندارم. متاسفانه این امتیاز را نداشتیم که در زمین خودمان بازی کنیم. این مشکلات وجود دارد و ما باید دنبال راهکار برای آن باشیم.

وی عنوان کرد: باید تمام تلاشمان را انجام دهیم که در چمنی که هستیم بازی خودمان را انجام دهیم. باید از مسئولان استادیوم درخواست کنیم که بهترین چمن را به ما ارائه دهند تا بهترین کیفیت خودمان را به نمایش بگذاریم. امیدوارم به استادیوم خودمان برگردیم.

گاریدو درباره احتمال حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم گفت: فرصت‌ها هدیه داده نمی‌شوند و این بازیکنان هستند که فرصت‌ها را کسب می‌کنند. برای سرمربی دو نوع عواقب وجود دارد. یک برد بازی دوم نگاه به تمرینات بازیکنان. سرمربی در تمرینات متوجه می‌شود که چه کسی در سطح خوبی قرار دارد. بازیکنانی که در تمرینات سطح خوبی ندارند بازی نمی‌کنند. بازیکنان جوان به تجربه هم نیاز دارند و از نظر ذهنی نیز باید قوی باشند.

وی بیان کرد: بازیکنان جوان باید تمرکز داشته باشند تا اتفاقات خوبی برای آنها بیفتد. پیام من در این موضوع واضح است. وقتی کار کنی می توانی بازی کنی. وقتی بازیکنی بازی نمی‌کند یک دلیل دارد و آن هم خوب تمرین نکردن است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلیل مصدومیت پرتعداد بازیکنان چیست و آیا این موضوع به نبود زیرساخت و چمن مناسب و تاثیر آن بر می‌گردد، گفت: از شما نمی‌خواهم گواردیولا باشید. شما خبرنگار هستید و باید اطلاعات درست داشته باشید. می‌گویید مصدومان زیادی داریم، باید تعداد مصدومان دیگر تیم‌ها را هم بدانید و بگویید زیاد است یا کم است. در تمام کشورها بازی‌های زیادی انجام می‌شود. تیم‌های بزرگ ماهی ۴ یا ۵ مصدوم دارند چون سفر و بازی‌های زیادی انجام می‌دهند. مصدومیت همیشه در فوتبال وجود دارد

گاریدو در ادامه گفت: بازیکنانی هستند که با تیم ملی نیز بازی می‌کنند. وقتی کسی می‌گوید بازیکنان مصدوم زیادی داریم باید حد وسط را نیز بداند. خوشبختانه وضعیت خوبی داریم. مصدومیت همیشه در فوتبال وجود دارد و در این زمان، سرمربی باید از بازیکنان خود محافظت کند. همچنین بازیکنانی هستند که می خواهند تمام بازی‌ها در زمین باشند اما سرمربی این اجازه را نمی‌دهد تا از فیزیک بازیکن محافظت کند.

گاریدو در پایان افزود: این یک حالت طبیعی در فوتبال است. مصدومیت و فشار در تمرینات زیاد است و این یک قسمت از این ورزش است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار