کدخبر : 24708 تاریخ انتشار :
A

گزینه‌های سرمربیگری قید حضور در نفت را می‌زنند!

گزینه‌های سرمربیگری قید حضور در نفت را می‌زنند!

نفت مسجدسلیمان که یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران است شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش ورزش 360، نفت مسجدسلیمان که تا همین چند سال قبل در لیگ برتر حضور داشت و بعضا نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرد، بعد از سقوط به دسته پایین‌تر نتوانسته به سطح اول فوتبال ایران برگردد و این روزها شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد.

نفتی‌ها که در ابتدای فصل جاری علی‌اصغر کلانتری را به عنوان سرمربی خود برگزیدند، در 7 مسابقه ابتدایی فصل 6 باخت و یک پیروزی کسب کردند و روز گذشته در حالی که کلانتری هم از این تیم جدا شد و چند مربی بومی روی نیمکت نفتی‌ها بودند، آنها مقابل پیکان مدعی در خانه دو بر یک شکست خوردند.

نفت مسجدسلیمان حالا با 3 امتیاز از 8 مسابقه گذشته در رده هفدهم قرار دارد و یکی از کاندیداهای سقوط به دسته دوم محسوب می‌شود.

در چنین شرایطی هواداران نفت بسیار نگران آینده تیم محبوب خود هستند. اگرچه مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان گزینه‌هایی را برای سرمربیگری تیم خود در نظر گرفته‌اند اما این سرمربیان نگرانی‌های زیادی از بابت حضور در مسجدسلیمان دارند.

روز گذشته در جریان بازی نفت و پیکان، هواداران در ورزشگاه مسجدسلیمان شعارهای زیادی را درباره حضور سرمربی بومی در راس کادرفنی سر دادند و از طرفی جو هواداری موجود در این شهرستان کوچک سبب شده تا کار برای سرمربیان سخت باشد و به همین خاطر خیلی از گزینه‌های سرمربیگری قید حضور در نفت را بزنند.

در چنین شرایطی باید دید چه کسی در روزهای آینده سکان‌دار هدایت نفت مسجدسلیمان در لیگ یک خواهد شد. سرمربی جدید نفت کار سختی برای خروج این تیم از بحران و بالا کشیدن آن در جدول رده‌بندی دسته اول خواهد داشت.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار