کدخبر : 24699 تاریخ انتشار :
A

بوژوویچ با استقلال خوزستان به دنبال طلسم‌شکنی در قائمشهر

بوژوویچ با استقلال خوزستان به دنبال طلسم‌شکنی در قائمشهر

تیم فوتبال استقلال خوزستان به مربیگری میودراگ بوژوویچ برای پیروزی مقابل نساجی انگیزه متفاوتی دارد.

به گزارش ورزش 360، مسابقات هفته نهم لیگ برتر از عصر فردا جمعه آغاز می‌شود و در یکی از بازی‌ها نساجی میزبان استقلال خوزستان خواهد بود. دیداری که برای هر دو تیم اهمیت ویژه‌ای دارد. نساجی به دنبال آن است تا با یک برد خانگی بتواند خود را انتهای جدول جدا کند و در سمت مقابل آبی‌های خوزستان هدفشان دو رقمی شدن امتیاز و تک رقمی شدن رتبه‌شان در جدول است.

فارغ از این‌ها استقلال خوزستان تا به حال هرگز در لیگ برتر موفق به بردن نساجی نشده است. آخرین برد این تیم به اواخر بهمن 1390 برمی‌گردد که آن بازی هم در لیگ یک انجام شد. پس از آن در 4 مصاف لیگ برتری 3 برد برای نساجی و یک تساوی حاصل کار دو تیم بوده است.

جالب اینجاست که نساجی در هر چهار بازی با یک سرمربی متفاوت مقابل استقلال خوزستان به میدان رفته. اولین برد تیم قائمشهری مقابل حریف خوزستانی‌اش توسط جواد نکونام به دست آمد، در ادامه با مجید جلالی مقابل این حریف به تساوی یک بر یک رسید و سپس در دو بازی رفت و برگشت فصل پیش به ترتیب با مهدی رحمتی و ساکت الهامی موفق شد استقلال خوزستان را ببرد.

حالا بوژوویچ این فرصت را دارد تا با پیروزی در این بازی خارج از خانه نامش را به عنوان سرمربی آبی‌های خوزستان ثبت کند که در لیگ برتر توانسته بر نساجی غلبه کند. البته ساکت الهامی هم می‌تواند به اولین مربی نساجی تبدیل شود که بیشترین برد مقابل این حریف را کسب کرده. باید دید در زمین چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار