کدخبر : 24665 تاریخ انتشار :
A

مشکلات پیتسو موسیمانه برای حضور روی نیمکت استقلال

با وجود حضور موسیمانه در تهران احتمال دارد در بازی با خیبر هم سهراب بختیاری زاده روی نیمکت استقلال بنشیند.

به گزارش ورزش 360، بعد از قطع همکاری باشگاه استقلال با جواد نکونام، سهراب بختیاری زاده به طور موقت روی نیمکت استقلال نشست. سهراب در 3 بازی مقابل هوادار، ذوب آهن و النصر هدایت استقلال را بر عهده داشت و بعد از بازی با النصر به پایان دوران کوتاه ماموریتش در این تیم رسید. 

روز گذشته پیتسو موسیمانه سرمربی جدید استقلال همراه با کاروان این تیم از دبی به تهران آمد تا کارش را در این تیم شروع کند. او بازی استقلال و النصر را در دبی تماشا کرد و حالا قرار شده از بازی بعدی روی نیمکت این تیم بنشیند.

با حضور موسیمانه در تهران به نظر می‌رسید که او در بازی بعدی سرمربی استقلال باشد اما سایت روزنامه خبر ورزشی مدعی شده است که احتمال دارد روز شنبه نیز سهراب بختیاری‌زاده وظیفه هدایت استقلال را مقابل خیبر خرم آباد بر عهده داشته باشد و سرمربی جدید استقلالی‌ها، کار را باز هم از روی سکوها دنبال کند!

البته موسیمانه با شروع دور جدید تمرینات استقلال کار خودش را شروع خواهد کرد اما به دلایلی احتمال دارد او نتواند روز شنبه روی نیمکت استقلال بنشیند. دلیل اول الزام مربیان برای حضور در ایفمارک و گرفتن برگه تاییدیه سلامت است که فدراسیون دریافت آن را برای تمام تیم‌های لیگ برتری اجباری کرده است.

بحث دوم هم به ماجرای ثبت قرارداد سرمربی جدید باز می‌گردد. استقلال برای ثبت قرارداد موسیمانه ابتدا باید قرارداد جواد نکونام را به طور کامل فسخ کند و اسناد آن را به سازمان لیگ ارائه کند تا آیدی کارت موسیمانه هم صادر شود.

اگر استقلال تا ظهر روز شنبه بتواند هر دو مشکل را حل کند، پیتسو برابر خیبر روی نیمکت استقلال خواهد نشست اما در غیر این صورت از طریق حضور سهراب بختیاری‌زاده در کنار خط استقلال را هدایت خواهد کرد.

فوتبالی چند روز پیش خبر داده بود که باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد موسیمانه در سازمان لیگ به مشکل خواهد خورد. چون مشکل سقف بودجه دارد و باید برای ثبت قرارداد این سرمربی قرارداد برخی نفرات تیم را فسخ کند تا فضا برای ثبت قرارداد موسیمانه باز شود.

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار