کدخبر : 24661 تاریخ انتشار :
A

پیتسو موسیمانه استقلال را پسندید

پیتسو موسیمانه استقلال را پسندید

پیتسو موسیمانو سرمربی آفریقایی استقلال پس از عملکرد این تیم برابر النصر عربستان از شاگردان آینده خود رضایت داشت.

به گزارش ورزش 360، نکته قابل توجه اینکه قرارداد سرمربی خارجی جدید استقلال برای یک فصل منعقد شده و این بدان معناست که این سرمربی تا پایان فصل جاری هدایت این تیم را عهده‌دار شده و برای فصل بعدی، در صورت رضایتمندی طرفین این قرارداد تمدید خواهد شد.

نکته جالب دیگر اینکه این سرمربی حتی با توصیه مدیرعامل باشگاه حاضر نمی‌شود قبل از بازی با کادر استقلال به صحبت پرداخته و به آنها راهنمایی و مشاوره بدهد. او اعلام می‌کند این کار حرفه‌ای نیست و باید به افکار کادر فعلی و بختیاری‌زاده احترام گذاشت. وی همچنین به دور از چشم اهالی رسانه راهی ورزشگاه شده و در حین و بعد از بازی نیز در رختکن حاضر نمی‌شود.

موسیمانه به همراه دستیارانش بعد از دیدار با النصر در جمع شاگردان جدید خود در رستوران هتل حاضر شده و دقایقی بعد از شام با آنها به صحبت می‌پردازد. بر اساس شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» این چهره به صورت کلی رضایت خود از عملکرد استقلالی‌ها در دیدار با النصر را اعلام کرده و در جمع استقلالی‌ها از بازیکنانش و عملکرد آنها در این بازی تعریف و تمجید می‌کند. این چهره همچنین در جمع بازیکنانش به صورت چندباره تأکید می‌کند ‌:

«برای رسیدن به اهداف بزرگ باید ذهنیت بزرگ و برنده داشته باشید. اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان باشید. طبیعتا یک‌سری ضعف‌ها وجود دارد که باید برای برطرف کردن آنها دست به دست هم بدهیم.»

در ورزشگاه راشد چه گذشت؟

تیم‌های استقلال ایران و النصر عربستان از هفته سوم لیگ نخبگان آسیا سه‌شنبه در ورزشگاه راشد دبی در کشور امارات و به میزبانی استقلال به مصاف هم رفتند. این دیدار در حالی برگزار شد که استقلالی‌ها از دو دیدار قبلی خود 3 امتیاز دیدار با الغرافه را اندوخته داشته و در هفته‌های اخیر نیز با ناکامی‌های پیاپی و به منظور اعاده حیثیت مقابل رونالدو و یارانش قرار گرفتند.

در این مسابقه، استقلال با یک ترکیب دفاعی و برای گرفتن یک امتیاز این دیدار به مصاف حریف خود رفته و تا دقیقه 80 نیز در رسیدن به این هدف موفق بود‌، با این حال در دقایق پایانی فشار همه‌جانبه تیم عربستانی با تک گل این تیم همراه شد تا تغییر سبک و سیستم بازی تیم بختیاری‌زاده که با حضور 3 بازیکن در فاز هجومی در دقایق بعد از گل همراه شد هم نتواند برای تغییر نتیجه به داد استقلالی‌ها برسد.

در این دیدار که با سرمربیگری سهراب بختیاری‌زاده برگزار شد، پیتسو موسیمانه و دستیارانش نیز در ورزشگاه حاضر شده و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند. در این خصوص اما برخی مدعی شدند که موسیمانه به این دلیل حاضر به همراهی استقلال در این بازی نشد تا تبعات نتیجه این دیدار دامنگیر او و کادرجدید خارجی آبی‌ها نشود. براساس قرارداد منعقد‌شده با این چهره، از آنجایی که قرارداد موسیمانه تازه به صورت رسمی از امروز سوم آبان آغاز می شود، بر اساس بندهای مورد توافق و تفاهمی که صورت گرفت، سرمربی آفریقایی الزامی برای نشستن روی نیمکت استقلال و هدایت این تیم در بازی با النصر نداشته و در همان زمان انعقاد قرارداد نیز اعلام می‌کند تنها به منظور بررسی شرایط بازیکنان و تیم جدیدش راهی امارات خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار