کدخبر : 24660 تاریخ انتشار :
A

دوری یک‌ماهه استقلال و پرسپولیس از لیگ ایران

دوری یک‌ماهه استقلال و پرسپولیس از لیگ ایران

استقلال و پرسپولیس به واسطه حضور در لیگ نخبگان مسابقات داخلی را از دست داده اند.

به گزارش ورزش 360، همان‌طور که قبلا در خبرها داشتیم سازمان لیگ قبل از آغاز هفته نهم لیگ برنامه 5 هفته پایانی نیم‌فصل را اعلام کرد و تیم‌ها زمان مسابقات خود را فهمیدند. طبق برنامه اعلام‌شده پرسپولیس و استقلال بعد از بازی معوقه خود در نوزدهم آبان ماه تا 17 آذرماه بازی نخواهند داشت تا نزدیک به یک ماه در لیگ بازی نداشته باشند. در این فاصله نزدیک به 10 روز فیفا‌دی را خواهیم داشت و رقابت‌های لیگ نخبگان هم در هفته‌های ششم و هفتم بازی‌های پشت سر هم و در فاصله یک هفته برگزار خواهد شد.

جالب اینکه سازمان لیگ در این دو هفته که لیگ نخبگان است برای دیگر تیم‌ها هم بازی نگذاشته است تا این تیم‌ها هم تقریبا از تاریخ 14 آبان تا 13 آذرماه در لیگ به میدان نروند. اما پرسپولیس چون دو بازی معوقه دارد با برنامه فشرده‌تری در ادامه مسابقات لیگ مواجه خواهد بود.

اوج این فشردگی بین تاریخ‌‌ 17 آذرماه تا 26 این ماه خواهد بود؛ به این ترتیب که پرسپولیس در تاریخ 17 آذر در تهران به مصاف نساجی خواهد رفت و روز 21 آذرماه باید در انزلی به مصاف ملوان برود تا بازی معوقه خود را مقابل این تیم در خارج از خانه انجام داده باشد.

اما بازی بعد این تیم هم خارج از خانه و مقابل سپاهان در اصفهان خواهد بود. در این مورد با‌خبر شدیم که سازمان لیگ قبل از به تعویق انداختن بازی این تیم با ملوان به خاطر سفر زودهنگام پرسپولیس به قطر برای بازی با السد، به این باشگاه هشدار داده بود که ممکن است مجبور شوند بازی‌شان با ملوان را در فاصله نزدیک با سپاهان برگزار کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار