کدخبر : 24659 تاریخ انتشار :
A

سهراب بختیاری‌زاده: بیرون ز تو نیست آنچه در عالم هست

سهراب بختیاری‌زاده: بیرون ز تو نیست آنچه در عالم هست

تیم فوتبال استقلال با هدایت سهراب بختیاری‌زاده به دو باخت و 1 پیروزی رسید.

 

به گزارش ورزش 360، تیم فوتبال استقلال با هدایت سهراب بختیاری‌زاده طی یک دیدار سخت که البته با نتیجه‌ای آبرومند برای این تیم به پایان رسید، نتوانست از پس یاران رونالدو برآمده و با نتیجه یک بر صفر از النصر عربستان شکست خورد. نکته قابل توجه اینکه تا پیش از این شاید بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال با توجه به وضعیت متزلزل استقلال در هفته‌های اخیر، این شکست را بسیار محتمل می‌دانستند اما این تیم با تدابیر کادرفنی خود تا دقایق پایانی بازی مقاومت جانانه‌ای را به خرج داد و اگر کمی خوش‌شانس‌تر بود شاید با یک امتیاز مسابقه، به هدف نهایی خود هم می‌رسید.

با این حال گل دقایق پایانی لاپورت مثل آب سردی بر پیکره استقلالی‌ها باعث شد تا تدابیر کادرفنی برای دقایق پایانی نیز راه به جایی نبرد. بر همین اساس سهراب بختیاری‌زاده سرمربی استقلال در گفت‌وگو با «فرهیختگان» اظهار داشت: «ما این بازی را به النصر باختیم اما شخصیت تیمی خود را در این دیدار حفظ کردیم. با اینکه تیم النصر تیم پرستاره‌ای بود اما ما هم به صورت نسبی در این میدان به اهداف خود رسیدیم. البته استراتژی دو تیم برای این مسابقه برای رسیدن به گل فرق می‌کرد و هر دو تیم روش و سیستم خود را برای تحقق این امر داشتند. در حالی بازی را باختیم که حریف از ستاره‌های مطرح فوتبال بهره می‌برد و شاهد بودید که با تعویض هر ستاره یک ستاره دیگر در میدان جایگزین او می‌شد. با این حال ما هم به اندازه‌ای که باید موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم.»

 وی ادامه داد: «در هر صورت چنین شکست نزدیکی از لحاظ شخصیتی به تک‌تک بازیکنان کمک می‌کند و از جنبه دیگر به روحیه تیمی، همدلی و اتحاد بین آنها هم کمک می‌کند؛ چیزی که از روز اول به دنبالش بودم. ایرادی هم ندارد، اجازه بدهید بگویند سهراب می‌خواست خودش مربیگری کند یا به دنبال برخی منافع خودش بود اما به قول فرگوسن در فوتبال یک ابزار از هرچیز دیگری مهم‌تر است؛ اینکه دو تا پنبه را در گوش خود کنید. من این را یاد گرفته‌ام! فقط از این ناراحتم که چرا اینقدر ساده مورد قضاوت قرار می‌گیریم.»

سرمربی موقت استقلال درباره اینکه این استنباط به وجود آمده بود که وی برای تثبیت موقعیت خودش در استقلال اصرار به دیدار با ذوب‌آهن داشته، افزود: «دوست داشتم استقلال را تحت فشار قرار بدهم چون نیاز بود بازیکنان بدانند که باید روزهای سخت را کنار هم تجربه کنند و هر اتفاقی بیفتد باعث و بانی‌اش خودشانند. اگر برد است خودشان رقم زده‌اند، اگر هم باخت است خودشان باید برای تغییر نتیجه تلاش کنند. در استقلال باید این تفکر جا بیفتد. مولانا می‌گوید: «بیرون ز تو نیست آنچه در عالم هست / از خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی» این باید در تفکر مجموعه استقلال جا بیفتد. اگر بردید خودتان تلاش کردید و اگر باختید باز هم خودتان باعث آن شدید.»

سهراب بختیاری‌زاده سرمربی موقت استقلال بعد از انتخاب موسیمانه تکلیف نامشخصی برای ادامه همکاری با استقلالی‌ها دارد. این در حالی است که قرار است این چهره امروز در جلسه با مدیران باشگاه پیش‌شرط‌های خود برای ادامه همکاری با استقلال را بیان کرده تا در صورت توافق و رضایتمندی طرفین، بختیاری‌زاده که پیش از این نیز از وی به‌عنوان دستیار اول سرمربی خارجی استقلال نام برده می‌شد، به کار در کادر موسیمانه ادامه دهد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار