کدخبر : 24615 تاریخ انتشار :
A

مصاحبه عجیب این استقلالی: اینستاگرام ۳ ستاره استقلال را فراری داد!

مصاحبه عجیب این استقلالی: اینستاگرام ۳ ستاره استقلال را فراری داد!

فرشید باقری معتقد است فشار و موج هواداران در فضای اینستاگرام تاثیر زیادی در سرنوشت بازیکنان دارد.

به گزارش ورزش 360، فرشید باقری، بازیکن سابق استقلال و حال حاضر مس رفسنجان که ابتدای فصل هم شایعات بازگشتش به جمع آبی‌ها وجود داشت، اما انتقال او با فشار هواداران کنسل شده بود، روز گذشته در ویژه برنامه آنتن برای بازی استقلال و النصر حاضر شد.

بخشی از صحبت‌های فرشید باقری مربوط به فضای مجازی و فشار هواداران در اینستاگرام بود. او معتقد است به واسطه این فشار بازیکنان بزرگی مثل مجتبی جباری، پژمان منتظری و مهدی رحمتی نتوانند در استقلال دوام بیاورند. فرشید باقری گفت: بحث فشار هوادار نیست. اکثر هوادارها چیزی که می‌شنوند رویشان تاثیر دارد و روی یک موجی سواری می‌کنند.

او سپس ادعای جنجالی در مورد فن‌پیج‌ها مطرح کرد: من اعتقادم بر این است که ۹۰ درصد پیج‌های استقلالی، پرسپولیسی‌اند. شاید هم در ذهن من اینجوری می‌گذر ولی نظرم این است.

او در مورد تاثیر دوره اینستاگرام در عملکرد ستاره‌های بزرگ استقلال گفت: یک بازیکن بزرگ مثل پژمان منتظری، مثل مجتبی جباری، یک گلر بزرگ مثل رحمتی. کیفیت آنها را قبل از دوره اینستاگرام و بعد از دوره اینستاگرام مقایسه کنید. آقای جباری نیم فصل نتوانست در استقلال دوام بیاورد. هافبک قوی‌تر از آقای جباری نداریم که دربی گل زده و جام آورده ولی وقتی آمد فشار رویش گذاشتند که مثل قبلش نیست. پژمان منتظری بهترین فوتبال را برای ما بازی می‌کرد ولی می‌گفتند کند است و بیشترین فشار را رویش گذاشتند. دست روی نقطه ضعف طرف می‌گذارند. پوشش و بازی‌خوانی او را ندیدند ولی سرعتش را می‌گفتند.

فرشید باقری ادامه داد: در مورد من هم می‌گفتند فرشید باقری اینطور یا آنطور است. الان دوره اینستاگرام است و همه با آن زندگی می‌کنند. من ۴ سال است اینستاگرام را پاک کردم چون ذهنم را درگیر می‌کرد. بهترین کار برای بازیکنان استقلال این است که اینستاگرام را پاک کنند.

 

 

منبع همشهری
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار