کدخبر : 24589 تاریخ انتشار :
A

سرمربیان استقلال در اولین بازیِ لیگ برتری

سرمربیان استقلال در اولین بازیِ لیگ برتری

استقلال در هفته نهم راهی خرم‌آباد می‌شود تا در روز رونمایی از پیتسو موسیمانه برابر خیبر قرار بگیرد.

به گزارش ورزش 360، با صرفنظر از سرمربیانی که هدایت استقلال را به صورت موقت برعهده داشتند (جواد زرینچه در لیگ دوم، صادق ورمزیار در لیگ هفتم، وریا غفوری در لیگ نوزدهم و سهراب بختیاری‌زاده در لیگ بیست و چهارم)، بقیه‌ای که بیشتر از 5 بازی روی نیمکت آبی‌ها نشستند، در اولین بازی لیگ برتری‌شان چنین کارنامه‌ای ثبت کردند: 7 برد، 4 مساوی و 3 باخت. 2 تا از این 3 شکست مربوط است به سرمربیان خارجی (استراماچونی و ساپینتو) و باختِ ایرانی در زمان فیروز کریمی بود. بین سرمربیان خارجی استقلال، فقط رولند کخ در اولین بازی برنده شد و باید دید موسیمانه می‌تواند این طلسم را بشکند یا او هم مسیر شفر، استراماچونی و ساپینتو را می‌رود.

* منصور پورحیدری: مساوی

 در آبان ماه 1380 به عنوان سرمربی استقلال در اولین هفته تاریخ لیگ برتر برابر برق در شیراز قرار گرفت. دیداری که برنده نداشت و با تساوی یک یک به پایان رسید.

* رولند کخ: برد

 تنها سرمربی خارجی استقلال که کارش را با برد شروع کرد. او در هفته اول لیگ دوم در ورزشگاه تختی برابر پاس قرار گرفت، کامبک زد و باخت یک صفر را به برد 3 یک تبدیل کرد.

* امیر قلعه‌نویی: مساوی

 در اولین هفته لیگ سوم برابر پاس قرار گرفت و درحالیکه با 2 گل در ورزشگاه آزادی عقب افتاده بود، به بازی برگشت و زمین را با تساوی ترک کرد.

* صمد مرفاوی: برد

 برای اولین بار در هفته اول لیگ ششم برابر ذوب‌آهن روی نیمکت استقلال نشست. بازی تا دقیقه 86، یک یک بود ولی آبی‌ها درنهایت با یک گل به خودی برنده‌ شدند.

* ناصر حجازی: برد

 سرمربی استقلال در لیگ هفتم بود و در اولین بازی برابر استقلال اهواز در آزادی قرار گرفت. آبی‌ها این بازی را به سختی و با نتیجه 3 بر 2 بردند.

* فیروز کریمی: باخت

 بعد از کش و قوس فراوان، استقلال اهواز را ترک و صاحب نیمکت استقلال شد. آبی‌ها با او در اولین بازی برابر پاس در آزادی قرار گرفتند و یک صفر باختند.

* پرویز مظلومی: برد

 برای اولین بار در هفته اول لیگ دهم روی نیمکت استقلال نشست. آبی‌ها در آن بازی موفق شدند 3 یک شهرداری تبریز را در خانه‌اش شکست بدهند.

* علیرضا منصوریان: مساوی

 اولین بازی او به عنوان سرمربی استقلال، رویارویی با نفت تهران در ورزشگاه آزادی بود. دیداری که برنده نداشت و با تساوی یک یک به پایان رسید.

* وینفرد شفر: مساوی

بعد از برکناری منصوریان، نیمکت استقلال به این پیرمرد آلمانی رسید. او در اولین بازی، میزبان فولاد بود که بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید.

* فرهاد مجیدی: برد

 بعد از اخراج شفر، سرمربی موقت استقلال شد. او در اولین بازی برابر استقلال خوزستان در آزادی قرار گرفت و تیمش 4 بر 2، مهمان را شکست داد.

* آندره‌آ استراماچونی: باخت

 استقلالِ مدل ایتالیایی در اولین بازی راهی تبریز شد و برابر ماشین‌سازی قرار گرفت. میزبان این بازی را با گلی که در دقایق پایانی زد، برد.

* محمود فکری: برد

 هدایت استقلال در لیگ بیستم به فکری سپرده شد. اولین بازی او، رویارویی با مس رفسنجان تازه لیگ برتری شده بود که با برتری 2 صفر آبی‌ها به پایان رسید.

* ریکاردو ساپینتو: باخت

 اولین حضور سرمربی پرتغالی تبدیل به اولین باخت استقلال در لیگ 22 و بعد از 30 بازی شد. آبی‌ها در خانه برابر سپاهان قرار گرفتند و 2 صفر شکست خوردند.

* جواد نکونام: برد

 اولین بازی‌اش به عنوان سرمربی استقلال در لیگ برتر، رویارویی با صنعت نفت در آبادان بود. آبی‌ها در این بازی با نتیجه 3 بر صفر برنده شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار