کدخبر : 24574 تاریخ انتشار :
A

10 نکته مهم از دیدار استقلال - النصر

10 نکته مهم از دیدار استقلال - النصر

النصر غول نبود، کاش استقلال نمی‌ترسید و برابر آنها بازی می کرد!

به گزارش ورزش 360، ده نکته از استقلال – النصر در دبی؛ النصر غول نبود، کاش آبی‌ها نمی‌ترسیدند!

یک: از روی اسامی که نگاه کنید بله وحشتناک و فوق‌العاده به نظر می‌رسند، اما چیزی که سفارش می‌دهید با چیزی که تحویل می‌گیرید زمین تا آسمان متفاوت بود. واقعا النصر آن غول بی‌شاخ و دمی که آنقدر روی آن مانور می‌دادند نبود و صد افسوس که استقلال خودباوری لازم برای پیروزی را اصلا نداشت.

دو: نکونام و بختیاری‌زاده و امثال این‌ها نه، اگر یک سرمربی بادانش بالای سر همین تیم نیم‌بند استقلال بود قطعا از این بازیکنان بهتر بازی می‌گرفت و آنقدر استقلال ترسو بازی نمی‌کرد. النصر نه فرازمینی بود و نه برتری خاصی نسبت به استقلال داشت. آنها مزدشان را از ترس استقلالی‌ها برداشت کردند.

سه: استراتژی سهراب برای دفاع با‌ توجه به مهره‌های هجومی حریف منطقی بود، اما برای ضدحمله استقلال نه برنامه‌ای داشت و نه بازیکنی که بتواند از فضاهای زیاد دفاع النصر استفاده کند در اختیار داشت. دو فصل است که استقلال ابزار ضدحمله زدن ندارد. برای این مدل بازی یا باید مهاجمان سریع داشته باشید که اسلامی و مهرداد محمدی و سپس کوشکی با اینکه در ظاهر سرعتی به نظر می‌رسند اما در واقعیت اینگونه نیستند. یا باید روی ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی حساب باز کنید.

چهار: بازی به دو بخش تقسیم شد، قبل از آمدن تالیسکا و بعد از حضور او. تالیسکا انگار گمشده پیولی بود که با ورودش به زمین کاملا بازی را یک‌طرفه کرد. النصر این همه ستاره بزرگ در اختیار دارد اما این یک نفر چیز دیگریست. حتی از رونالدو هم تاثیرگذارتر!

پنج: استقلال پیش فصل خوبی نداشته، از افت بدنی بازیکنان این تیم در نیم‌ساعت آخر اکثر بازی‌های این فصل می‌شود فهمید که استقلال بدنسازی خوبی در ترکیه نداشته است. اولین اقدام پیتسو بعد از بازسازی روحی روانی این تیم ، بالا بردن توان بدنی بازیکنان این تیم علی‌الخصوص ستاره‌های استقلال است.

شش: سیدحسین حسینی با نمایش درخشانش نشان داد تنبیه انضباطی او در بازی با ذوب‌آهن فقط زدن چک به صورت تیم استقلال بوده، احمد شهریاری آمد اقتدار پوشالی‌اش را نشان دهد، استقلال را تنبیه کرد، آخر هم مجبور شد از سر ناچاری جام زهر را بنوشد و سید حسین را بدون اینکه عذرخواهی کند دوباره بپذیرد.

هفت: غیر از الهلال و تا حدودی الاهلی، مابقی تیم‌های لیگ نخبگان خیلی تفاوت فنی با یکدیگر ندارند. استقلال و حتی پرسپولیس یک‌امتیازی با توجه به فرمت بازی‌ها شانس خوبی برای رسیدن به مرحله حذفی دارند. استقلال در دور چهارم مهمان الهلال است و به احتمال زیاد همان سه‌امتیازی می‌ماند، اما بازی پرسپولیس مقابل الغرافه می‌تواند شروع دوباره‌ای برای قرمزها در آسیا باشد.

هشت: نمایش ضعیف علیرضا کوشکی و بازی فاجعه‌بار میلاد زکی‌پور این سؤال را مطرح کرد چرا نکونام این بازیکنان ضعیف را جذب کرده است؟ دو بازیکنی که پیراهن استقلال به تن آنها زار می‌زند. اسلامی امیدوار کننده است اما سامان فلاح هم آن مدافعی نبود که می‌گفتند و از او تعریف می‌کردند. فقط باید امیدوار بود تا موسیمانه کمی کیفیت آنها را از صفر به نمره قبولی برساند. تار موی خیلی از هواداران استقلال از دست آنها سفید شد.

نه: تصور کنید بازی در ورزشگاه لبریز از تماشاگر آزادی برگزار می‌شد و یک سرمربی درست و درمان بالای سر استقلال بود، آیا النصر می‌توانست اینقدر راحت بازی کند یا استقلال اینجوری به عقب برود؟ افسوس که هویت استقلال گمشده و از این طرف باید در حسرت میزبانی باشیم.

ده: استقلال درب و داغان از نظر روحی و بدنی و شرایط جدولی تحویل آقای پیتسو موسیمانه شد. آقا! بکوب و بساز، خیلی هم زود اصلاحات را شروع کن، صبر لازم است؟ بله ولی نه خیلی زیاد. استقلال آنقدر باخته که چوب خطش پر پر است.آقایان پیشکسوت می‌دانیم برایتان سخت است ولی یک مدت مصاحبه نکنید. هر چند همین دیشب حسن روشن در شبکه خبر به مدیران استقلال و موسیمانه تاخته است. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار