کدخبر : 24573 تاریخ انتشار :
A

میراث ناخوشایند نکونام برای استقلال

میراث ناخوشایند نکونام برای استقلال

استقلال در سومین بازی‌اش در لیگ نخبگان آسیا با یک گل مغلوب النصر عربستان شد.

به گزارش ورزش 360، سرانجام بعد از دو شکست متوالی مقابل پرسپولیس و السد قطر، مدیران باشگاه استقلال با استعفای جواد نکونام (البته هنوز مشخص نیست او استعفا کرده یا نه) از سرمربیگری استقلال موافقت کردند و هدایت این تیم را به طور موقت به سهراب بختیاری زاده سپردند.

این خبر با استقبال هواداران استقلال مواجه شد. چرا که آنها مدت‌های زیادی بود که منتظر چنین خبری بودند. نتایج نامطلوب در این فصل، از دست رفتن قهرمانی در فصل گذشته و حواشی زیاد در باشگاه بخشی از دلایلی بود که هواداران استقلال را با پایان کار نکونام در این تیم همراه کرده بود.

استقلال با سهراب دو بازی در لیگ برتر انجام داد. ابتدا هوادار را با نتیجه دو بر یک شکست داد و سپس با 3 گل از ذوب آهن شکست خورد. بلافاصله بعد از پایان بازی با ذوب آهن باشگاه استقلال از پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید رونمایی کرد.

اما موسیمانه به دلیل دیر اضافه شدن به تیم اعلام کرد که بعد از بازی با النصر تیم را تحویل می‌گیرد. به این ترتیب بختیاری زاده برای سومین بار ودر بازی با النصر روی نیمکت استقلال نشست. مسابقه‌ای که با شکست یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

این شکست در حالی رقم خورد که استقلال بر خلاف انتظارات، بازی نسبتا قابل قبولی مقابل النصر انجام داد. استقلال حتی می‌توانست به النصر گل هم بزند اما با ورود اندرسون تالیسکا به زمین و نمایش ضعیف چند بازیکن استقلال، این اتفاق نیفتاد و النصر با گل لاپورت بازی را برد.

بعد از پایانِ بازی هواداران استقلال در فضای مجازی به شدت به عملکرد چند بازیکن این تیم انتقاد کردند. اغلب بازیکنانی که مورد انتقاد هواداران قرار گرفتند بازیکنانی هستند که در دوران حضور جواد نکونام به استقلال پیوستند یا یکی از بازیکنان مورد علاقه بودند. 

اصلی‌ترین سوژه انتقاد در این مورد، آرش رضاوند بود. نکونام اعتقاد زیادی به این بازیکن داشت اما هواداران استقلال در فضای مجازی به شدت از این بازیکن انتقاد می‌کردند و اعتقاد داشتند نباید در ترکیب اصلی تیم باشد و نباید تمدید کند. بعد از رفتن نکونام و آمدن سهراب بختیاری زاده، رضاوند هم جایگاهش را در ترکیب اصلی استقلال از دست داد و به نیکمت ذخیره‌ها منتقل شد.

 او در بازی دیشب مقابل النصر در اواخر بازی به زمین آمد اما به جز چند خطا و اعتراض به داور کار دیگری انجام نداد. نفر بعدی میلاد زکی پور بود که در دقیقه 87 به زمین آمد. او آخرین و شاید بهترین موقعیت استقلال برای زدن گل تساوی را با یک ارسال بسیار ناامید کننده از بین برد. او حتی فرصت شوت زدن هم داشت اما با تعلل زیاد ناچار به ارسال شد و ارسالش هم ناامید کننده بود.

علیرضا کوشکی سوژه بعدی انتقادها بود. او خیلی زود و در دقیقه 7 با مصدومیت مهرداد محمدی به زمین رفت اما نتوانست از این فرصت بادآورده استفاده کند و با ارائه یک نمایش ضعیف صدای هواداران استقلال را درآورد.

این انتقادها شامل بازیکنانی مثل آرمان رمضانی، سامان فلاح و محمدحسین اسلامی هم شده است. این بازیکنان هم یا با تصمیم نکونام جذب شدند یا قراردادشان با تصمیم نکونام تمدید شد. خیلی از طرفداران استقلال معتقدند این بازیکنان از نظر فنی در سطحی نیستند که بتوانند به استقلال کمک کنند و نکونام با جذب آنها یک زمین سوخته را برای سرمربی بعدی استقلال به ارث گذاشته است.


 

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار