کدخبر : 24572 تاریخ انتشار :
A

خطر کاهش سهمیه، بیخ گوش فوتبال ایران

شرایط تیم های ایرانی در آسیا اصلا جالب نیست.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در سومین بازی خود در لیگ نخبگان باز هم ناکام ماند تا با یک امتیاز در رده دهم جدول دوازه تیمی منطقه غرب آسیا جای بگیرد. سرخپوشان به‌مانند بازی با الاهلی در این بازی خارج از خانه هم عملکرد خوبی از خود ارائه داده و تیمی سرحال و آماده نشان دادند؛ اما عدم دقت در ضربات آخر باعث شد بدون گل زده زمین را ترک کنند. هواداران پرسپولیس در فضای مجازی بیشتر از نحوه بازی تیم‌شان رضایت دارند و ناراحتی آنها از این است که چرا تیم‌شان در سه بازی نتوانسته بیشتر از یک امتیاز کسب کند. از طرفی باید گفت تیم گاریدو هنوز بازی‌های سختش مقابل الهلال و النصر عربستان را انجام نداده و همین مسئله امید تماشاگران این تیم را برای صعود به مرحله حذفی کم‌رنگ می‌کند.

 ناگفته نماند پرسپولیس در شرایطی وارد لیگ نخبگان شد که به‌مانند استقلال نتوانست از امتیاز میزبانی خود به‌مانند سال‌های گذشته بهره ببرد. ازاین‌جهت که ورزشگاه آزادی در حال آماده‌سازی است و شرایط ورزشگاه قدس هم آنقدر بد است که سرخابی‌ها حاضرند در خارج از ایران و در یک زمین چمن مناسب میزبان حریفان آسیایی خود باشند. چه‌بسا شاید حتی تیمی مثل النصر را هم پرسپولیس و استقلال می‌توانستند در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگران پرشورشان شکست دهند. به هر جهت باید امیدوار باشیم سرخابی هر مشکلی که دارند جزء تیم‌هایی صعودکننده به مراحل بالاتر لیگ نخبگان باشند، در غیر این صورت احتمال کاهش سهمیه برای دو فصل بعد این مسابقات فوتبال کشورمان را تهدید خواهد کرد. همان‌طور که سهمیه ایران برای فصل بعد لیگ نخبگان 1+1 شد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار