کدخبر : 24571 تاریخ انتشار :
A

دو هفته سرنوشت‌ساز در انتظار پرسپولیس

دو هفته سرنوشت‌ساز در انتظار پرسپولیس

فرصت طلایی پرسپولیس برای بازگشت به جدول لیگ نخبگان آسیا وجود دارد.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس فصل گذشته حذف زودهنگامی از لیگ قهرمانان آسیا داشت و نتوانست از گروهش صعود کند. در آن مقطع اکثر کارشناسان دلیل حذف سرخپوشان را مصدومیت چند مهره اصلی این تیم و ضعف در دو پست دفاع چپ و خط حمله می‌دانستند که در نیم فصل با اضافه شدن نفراتی چون عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر، پرسپولیس به تیم خیلی بهتری تبدیل شد و درنهایت هم به قهرمانی لیگ رسید. در همان دوران نیز رضا درویش به هواداران تیمش قول داد فصل بعد تیمی را ببندند که برای قهرمانی در لیگ نخبگان بجنگد. 

در تابستان نقل و انتقالات گرچه نفرات خارجی خوب به ترکیب پرسپولیس اضافه شدند اما چند مهره داخلی خوب این تیم هم جدا شدند. به هر جهت پرسپولیس این فصل هم شروع خوبی از لحاظ نتیجه‌گیری در لیگ نخبگان نداشته و از سه بازی فقط یک امتیاز کسب کرده است. با این حال پرسپولیس هنوز فرصت صعود از منطقه غرب آسیا را دارد. سه بازی آینده سرخپوشان مقابل تیم‌های الغرافه، الریان و الشرطه عراق است که تیم گاریدو از هر لحاظ از هر سه تیم سرتر است. از این رو سه برد پیاپی می‌تواند پرسپولیس را به جدول لیگ نخبگان برگرداند. اما از شانس خوب پرسپولیس این تیم دو بازی هفته پایانی‌اش با الهلال و النصر عربستان خواهد بود. 

این موضوع دو حسن برای پرسپولیس دارد؛ اول اینکه در نیم فصل می‌تواند تیمش را تقویت کند و دوم اینکه الهلال احتمال خیلی زیاد تا آن موقع صعودش را شاید حتی به عنوان تیم صدرنشین قطعی کرده باشد و از این رو خیلی مقابل پرسپولیس خودش را به آب و آتش نزند. درمورد بازی سرخپوشان با النصر هم می‌توان به تیم گاریدو امیدوار بود در ورزشگاه آزادی (در صورت آماده شدن ورزشگاه و حل مشکل میزبانی) مقابل این تیم به برتری برسد و خودش را در بین 5، 6 تیم اول صعود کننده جای دهد. ناگفته نماند 8 تیم راهی مرحله حذفی خواهند شد که قطعا تیم‌های هفتم و هشتم کار سختی برای این مرحله دارند؛ چراکه باید در مرحله حذفی به احتمال خیلی زیاد با تیم‌های قدرتمند این مسابقات بازی کنند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار