کدخبر : 24560 تاریخ انتشار :
A

پاری‌سن‌ژرمن 1 - آیندهوون 1؛ فرار از شکست به کمک اشرف!

پاری‌سن‌ژرمن 1 - آیندهوون 1؛ فرار از شکست به کمک اشرف!

دیدار تیم‌های پاری‌ سن ژرمن و آیندهوون با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

به گزارش ورزش 360، مصاف تیم‌های پاری‌سن ژرمن و پی اسی وی آیندهوون از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا با تساوی ۱-۱ دو تیم در پارک دو پرنس به پایان رسید.

دو تیم در نیمه نخست کاملا پایاپای پیش رفتند و موقعیت‌های گلزنی مناسبی به دست آوردند اما در پایان این نیمه تنها یک بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و آنهم به سود میهمان رقم خورد.

جایی که نوا لانگ توانست روی پاس اسماعیل سایباری برای نماینده هلند گلزنی کند و در میان سکوت تماشاگران حاضر در ورزشگاه تیمش را درآستانه یک پیروزی شیرین قرار دهد.

در نیمه دوم اما پاری‌سن ژرمن از این رو به آن رو شد و از همان ابتدای کار کاملا تهاجمی به قصد زدن گل مساوی وارد زمین شد. شاگردان لوئیز انریکه خیلی زود توانستند توسط اشرف حکیمی با پاس فابین رویز به گل برسند و در دقیقه ۵۵ کار را به تساوی بکشانند.

تا پایان بازی اما پی اس جی هرچه حمله کرد به در بسته خورد و در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید تا دو امتیاز حساس خانگی‌ از کف شاگردان انریکه بپرد.

گل‌ها:

پاری‌سن ژرمن ۰-۱ پی اس وی: پرس عالی بازیکنان میانی پی اس وی در دقیقه ۳۴ بازی، با پاس خوب فابین رویز برای نوا لانگ همراه شد و این بازیکن نیز از پشت محوطه جریمه با یک ضربه غافلگیر کننده توانست دروازه جانلوئیجی دوناروما را باز کند.

پاری‌سن ژرمن ۱-۱ پی اس وی: پاسکاری بازیکنان پاری‌سن ژرمن در دقیقه ۵۵ پشت محوطه جریمه حریف با پاس فابین رویز به اشرف حکیمی رسید و این بازیکن نیز از فاصله دور اقدام به شوتزنی کرد که توپش با اشتباه مرگبار دروازه‌بان و از بین پاهای او وارد دروازه میهمان شد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار