کدخبر : 2455 تاریخ انتشار :
A

لیست خرید تراکتور مشخص شد

 لیست خرید تراکتور مشخص شد

جذب یک مهاجم و یک هافبک دفاعی در دستور‌کار باشگاه تراکتور قرار دارد.

به گزارش ورزش 360، خمز قبل از سفر خود به تعطیلات لیستی در اختیار این باشگاه قرار نداده؛ چراکه خریدهای نیم‌فصل اول او چندان رضایت‌بخش نبود از این رو تصمیم‌گیری در این مورد را به باشگاه واگذاری کرده؛ هرچند از آنها خواسته تا یک مهاجم و یک هافبک دفاعی برایش جذب کنند. در‌واقع او در جلسه‌ای که قبل از سفرش با مسئولان باشگاه تراکتور داشت درخصوص فصل نقل‌و‌انتقالات نقطه نظرات خود را مطرح کرد، نظراتش در مورد لیست خرید و فروش را به باشگاه ارائه داد و مسئولیت را برعهده باشگاه تراکتور گذاشت. 

از طرفی این‌طور که شنیدیم مهاجم مد‌نظر تراکتور یک بازیکن خارجی است و اگر مشکل خاصی به‌وجود نیاید از بین چند گزینه مدنظر باشگاه که چندان بی‌نام و نشان هم نیستند یکی به تبریز می‌آید. بعد از جدایی آلوارو خیمنز یک جای خالی در لیست خارجی تیم تراکتور ایجاد شد آنها نیز می‌خواهند آن را صرف خرید مهاجم کنند. در‌واقع تراکتور در نیم‌فصل اول به‌دلیل نداشتن یک مهاجم شش‌دانگ و گلزن آسیب زیادی دید از این رو اولویت این باشگاه جذب یک مهاجم تمام عیار برای رفع این مشکل است. تراکتوری‌ها از این جهت جذب یک مهاجم خارجی را در دستور‌کار خود قرار دادند چون مهاجم خوب ایرانی فعلا در فوتبال ایران وجود ندارد و اگر هم هست با تیم خود قرارداد دارد، از این رو باشگاه تراکتور برای برطرف کردن ضعف‌های تهاجمی خود به‌دنبال جذب یک مهاجم خارجی است. گویا تراکتوری‌ها عیسی آل‌کثیر را هم در جمع گزینه‌های خود دارند، اما همکاری با این مهاجم تنها در صورتی ممکن است که آنها نتوانند مهاجم خارجی به خدمت بگیرند یا بتوانند لیست خود را خالی کنند.

در همین رابطه شنیدیم در‌صورتی‌که تراکتوری‌ها بر سر حسین‌زاده با استقلال به توافق برسند، این احتمال وجود دارد که عواید انتقال او را صرف خرید آل‌کثیر کنند. در هر حال لیست تراکتور جا ندارد و آنها نیز به جذب مهاجم خارجی علاقه بیشتری دارند. این در حالی است که عیسی نیز تمایلی به حضور در تبریز ندارد و بیشتر مایل است در‌صورت جدایی از سپاهان راهی پرسپولیس شود. به‌نظر می‌رسد همکاری این مهاجم و تراکتور آن‌طور که در رسانه‌ها عنوان شده جدی نیست.

تبریزی‌ها با دو جای خالی به استقبال نقل‌و‌انتقالات زمستانی می‌روند. تراکتور فقط به‌جای خیمنز و سعید آقایی جای خالی دارد از این رو نمی‌تواند بیش از دو بازیکن جذب کند؛ هرچند در‌صورتی‌که بازیکنی از لیست خارج کرده و جای خالی باز شود برای جذب نفرات جدید اقدام خواهد کرد. این موضوع هفته آینده مشخص خواهد شد. خمز قبل از سفر خواسته‌های خود را اعلام کرده و هرچند به باشگاه اختیار تام داده است اما گفته در قدم اول بیشتر بازیکنان مدنظر خود را می‌خواهد. از این رو احتمال تغییر در نفرات تراکتور بسیار کم است. خمز ابتدای فصل دو بازیکن برای تیم تراکتور آورد که مورد توجه قرار نگرفتند از این رو تراکتوری‌های نگرانی را دارند که وقتی این مربی از بازیکنان کشور خود شناخت خوبی ندارد، چطور می‌خواهد از بازیکنان ایرانی شناخت داشته و درخصوص جذب آنها نظر دهد. در‌واقع خمز از جمله مربیانی است که باید تیم را حاضر آماده در اختیارش قرار دهند تا او فقط از لحاظ تاکتیکی آنها را آماده کند. فصل قبل هم دقیقا همین اتفاق افتاد و او با تیمی که بردیف بسته بود روانه مسابقات شد و نتایج خوبی گرفت.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار