کدخبر : 24513 تاریخ انتشار :
A

توجیه باورنکردنی، جمله قصار علیرضا بیرانوند

توجیه باورنکردنی، جمله قصار علیرضا بیرانوند

ماجرای جرایم و محکومیت‌های علیرضا بیرانوند تبدیل به یک سوژه همیشگی در فوتبال ایران شده است.

به گزارش ورزش 360، چند روز پیش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خودش را درباره مصاحبه جنجالی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تراکتور بعد از بازی با فولاد صادر کرد. طبق این رای بیرانوند به پرداخت دو میلیارد تومان جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد. البته اگر بیرانوند ظرف یک هفته از باشگاه پرسپولیس در رسانه‌ها عذرخواهی کند محرومیت تعلیقی او لغو خواهد شد.

البته نکته‌ای که در این رای کمتر به آن توجه شده بود این است که رای کمیته انضباطی صرفا به دلیل مصاحبه غیر فنی و بیان مطالب غیر واقع صادر شده است و هنوز پرونده مبنی بر پرداختی که بیرانوند مدعی آن است باز است.

این موضوع دیشب در برنامه فوتبال برتر مطرح شد. ابوالفضل حسن زاده رییس کمیته انضباطی در تماس تلفنی درباره این رای و البته ادعای بیرانوند توضیحاتی داد. اما توضیح او بسیار عجیب و غیر قابل باور بود.

حسن‌زاده در این باره در جملاتی قصار و توجیه وار گفت: «از حیث مقررات انضباطی چه افترا باشد و چه نشر اکاذیب، طبق ماده 71 تنبیه آن یکی است. آقای بیرانوند گفتند که به یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس شیرینی دادم. نگفتند رشوه دادم. اگر می‌گفت رشوه دادم از نظر ما افترا یا تهمت بود! بیرانوند گفت شیرینی دادم و این نشر اکاذیب است. او صراحتا باید جرمی را منتسب کند.» 

حالا همه منتظرند ببینند بیرانوند برای فرار از محرویمت یک جلسه‌ای از باشگاه پرسپولیس معذرت‌خواهی می‌کند یا نه. یک مصاحبه کوتاه و عجیب از بیرانوند منتشر شده بود که البته خیلی زود تکذیب و عذرخواهی واضحی در آن دیده نمی‌شد. رییس کمیته انضباطی در این باره هم گفت: «باید این را بررسی کنیم. اگر از مهلتی که به او داده شده بگذرد و عذرخواهی نکند محرومیتش قطعا اجرا می‌شود.»

 

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار