کدخبر : 24503 تاریخ انتشار :
A

ترکیب النصر برابر استقلال با یک جین ستاره جهانی

ترکیب النصر برابر استقلال با یک جین ستاره جهانی

تیم فوتبال النصر عربستان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا مقابل استقلال ایران قرار می‌گیرد.

به گزارش ورزش 360، دیدار تیم‌های استقلال ایران و النصر عربستان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا فردا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه راشد شهر دبی امارات برگزار می‌شود.

استقلال توانست لیگ نخبگان را با برتری ۳ بر صفر مقابل الغرافه قطر آغاز کند و هوادارانش را برای کسب نتایج درخشان در آسیا امیدوار کرد. اما در هفته دوم آبی‌پوشان مقابل السد قطر نمایش خوبی نداشتند و ۲ گل مقابل نماینده قطر مغلوب شدند. آبی‌پوشان در حال حاضر با ۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند.

النصر بعد از اینکه استفانو پیولی را به جای لوئیس کاسنترو عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد، نتایج فوق‌العاده‌ای را کسب کرده است. این تیم کار خود را در آسیا با تساوی یک بر یک مقابل الشرطه عراق آغاز کرد، اما در ادامه یاران کریستیانو رونالدو توانستند با نتیجه ۲ بر یک الریان قطر را مغلوب کنند و با ۴ امتیاز در رتبه چهارم لیگ نخبگان آسیا قرار بگیرند.

تمام ستاره‌های تیم فوتبال النصر مشکلی برای تقابل با استقلال ندارند و به نظر می‌رسد پیولی النصر را با آرایش ۳-۳-۴ روانه میدان می‌کند. بنتو متئوس دروازه‌بان برزیلی که سابقه ۲ بازی ملی نیز در کارنامه خود دارد، مسئولیت حفاظت از دروازه النصر را در این دیدار بر عهده دارد.

محمد سیماکان مدافع فرانسوی که در این فصل از لایپزیش راهی النصر شده به همراه آیمریک لاپورت مدافع تیم ملی اسپانیا در قلب خط دفاعی النصر حضور خواهند داشت. در سمت راست خط دفاعی سلطان الغنام مدافع آماده عربستانی از مصدومیت برگشته و به احتمال زیاد در این دیدار از ابتدا مقابل استقلال به میدان می‌رود، در سمت چپ نیز نواف بوشل انجام وظیفه می‌کند.

عبدالله الخیبری هافبک ملی‌پوش عربستان سعودی در میانه میدان در کنار مارسلو بروزوویچ هافبک ملی‌پوش کرواسی و سابق تیم فوتبال اینتر حضور دارد و جلوتر از آن‌ها اوتاویو مونتیرو، هافبک مطرح پرتغالی به میدان می‌رود. در نهایت سادیو مانه وینگر مطرح سنگالی در جناح چپ و اندرسون تالیسکا برزیلی در جناح راست پشت سر کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی ۱۱ بازیکن منتخب النصر را مقابل استقلال تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی النصر عربستان:

بنتو متئوس، محمد سیماکان، آیمریک لاپورت، سلطان الغنام، نواف بوشل، عبدالله الخیبری، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو مونتیرو، سادیو مانه، اندرسون تالیسکا و کریستیانو رونالدو.

منبع ایرنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار