کدخبر : 24489 تاریخ انتشار :
A

اشتباه استراتژیک سهراب بختیاری زاده

اشتباه استراتژیک سهراب بختیاری زاده

مسابقه استقلال با ذوب‌آهن به تعویق نیفتاد تا بختیاری‌زاده تثبیت شود!

به گزارش ورزش 360، تیم فوتبال استقلال در حالی امشب از هفته سوم رقابت‌های لیگ الیت آسیا به مصاف تیم فوتبال النصر می‌رود که بازی اخیر این تیم در لیگ برتر و از هفته هشتم این رقابت‌ها انتقادات زیادی را به همراه داشت. درواقع استقلالی‌ها در این بازی در حالی مقابل ذوب‌آهن اصفهان به میدان رفته و از این تیم با نتیجه‌ای پرگل شکست خوردند که برخلاف آبی‌پوشان با پیشنهاد سه نماینده دیگر ایران در آسیا ازجمله پرسپولیس، تراکتور و سپاهان دیدارهای این تیم‌ها برابر رقبایشان در هفته هشتم رقابت‌ها لغو شده و به آینده موکول شد.

 نکته قابل‌توجه اینکه پیش از این به این موضوع اشاره کردیم که به‌خاطر تغییر برنامه‌های تیم ملی و انتقال دیدار ایران به کشور ثالث، این امر باعث به هم خوردن سایر برنامه‌ها در فوتبال باشگاهی ایران شده و به‌خاطر منافع ملی و تقویت هرچه بیشتر نمایندگان ایران در آسیا، سازمان لیگ با پیشنهاد معوق شدن دیدار این تیم‌ها موافقت کرد. این در شرایطی است که در صورت پیشنهاد باشگاه استقلال نیز سازمان لیگ مخالفتی با این امر نداشته و به‌طور قطع با معوق شدن دیدار استقلال و ذوب‌آهن نیز موافقت می‌کرد. در این مورد همچنین تاکید کردیم از آن جایی که فاصله زمانی زیادی از بازی با هوادار در هفته هفتم تا دیدار با النصر عربستان طی می‌شد، بر همین اساس کادرفنی استقلال به‌خاطر آن که بازیکنان این تیم از شرایط مسابقه دور نشوند تصمیم به برگزاری بازی با ذوب‌آهن در موعد مقرر گرفته تا درنهایت شکست سنگینی برای آبی‌پوشان در این دیدار رقم بخورد. 

این در حالی است که با توجه به محرومیت انضباطی حسینی و مصدومیت سه مدافع این تیم یعنی چشمی، سلیمی و جلالی چه‌بسا تصمیم منطقی بر آن بود که این بازی نیز معوق شده و به آینده موکول شود اما اشتباه استراتژیک سرمربی موقت این تیم یعنی بختیاری‌زاده مبنی‌بر تصمیم قطعی برای برگزاری این دیدار، سومین شکست استقلالی‌ها در لیگ در آستانه دیدار حساس با النصر را محقق می‌کند. در این مورد شنیده‌ها حاکی است بختیاری‌زاده با این تفکر که احتمالا با یک پیروزی راحت خانگی برابر حریف اصفهانی می‌تواند زمینه‌های تثبیت و تداوم حضور روی نیمکت استقلال را فراهم کند این تصمیم را گرفته اما درنهایت با شکستی سنگین مواجه شده تا همان شب پیتسو موسیمانه به‌عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شود. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار