کدخبر : 24481 تاریخ انتشار :
A

تنها راه صعود پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا؛ نباختن به عربستان!

تنها راه صعود پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا؛ نباختن به عربستان!

تیم خوان کارلوس گاریدو پس از ناکامی در سه بازی نخست لیگ نخبگان آسیا برای صعود به مرحله بعد نیاز مبرم به پیروزی در سه دیدار آینده خود دارد.

به گزارش ورزش 360، تیم پرسپولیس در دیدار امشب خود مقابل السد قطر در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه، با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و شاگردان خوان کارلوس گاریدو اکنون برای سومین بازی متوالی در مسابقات لیگ نخبگان آسیا، پیروز نشدند تا کماکان با همان یک امتیازی که از تقابل با پاختاکور ازبکستان کسب کردند، در جدول دیده شوند.

هنوز دو مسابقه از هفته سوم باقی مانده و اکنون پرسپولیس با یک امتیاز از سه بازی در رده دهم است و مشترکا با العین امارات در این رتبه قرار گرفته اما با این حال در وضعیت خطر نیست چرا که سرخپوشان پایتخت نشین شانس این را دارند که خودشان را به هر ترتیب در بین هشت تیم برتر قرار دهند که این موضوع با یک نکته بسیار مهم همراه است.

شاگردان خوان کارلوس گاریدو باید در ادامه با الغرافه قطر، الریان قطر، الشرطه عراق، الهلال عربستان و النصر عربستان دیدار کند که این ۵ بازی هر کدامش یک فینال خواهد بود و در واقع پرسپولیسی‌ها تا پیش از نبرد با دو غول بزرگ فوتبال آسیا، باید کار را یک سره کنند و با خیال راحت‌تری به جدال با نمایندگان عربستان بروند.

سرخپوشان اکنون تا رتبه هشتم که آخرین مقام برای صعود باشد تنها ۱ امتیاز فاصله دارند و البته که سه تیم استقلال، الغرافه و الوصل همگی ۳ امتیازی هستند که بازی آنها فردا شب برگزار می‌شود و همین اتفاق عاملی است که باز هم معادلات صعود پرسپولیس را می‌تواند تحت الشعاع قرار بدهد.

photo_2024-10-21_23-41-18

قطعا تساوی دو نماینده قطر و امارات و همچنین شکست استقلال برابر النصر، سناریوی مطلوبی برای پرسپولیسی‌ها خواهد بود چرا که آن زمان، سرخ‌ها در هفته چهارم، فارغ از نتیجه دیگر تیم‌ها و با پیروزی برابر الغرافه می‌تواند صعود چشمگیری در جدول داشته باشد. همچنین در ادامه بازی‌های باقی مانده تیم پرسپولیس را مرور خواهیم کرد:

پرسپولیس-الغرافه؛ ۱۴ آبان 

بدون شک این بازی برای سرخپوشان بسیار مهم خواهد بود و اگر چه تا به امروز، در سه دیدار ابتدایی نتیجه خوبی نگرفتند اما با پیروزی مقابل الغرافه به جدول بر خواهند گشت. البته که نتیجه دیدار الغرافه-الوصل تاثیر به سزایی روی این بازی خواهد گذاشت و برای پرسپولیس بعد از تساوی این دو تیم، پیروزی الوصل اهمیت بیشتری دارد چرا که آنها با نماینده فوتبال امارات جدال مستقیم هم ندارند ولی در تقابل با الغرافه، مو و قیچی در دست خودشان خواهد بود.

الریان-پرسپولیس؛ ۵ آذر

الریان تا اینجای کار ضعیف‌ترین تیم بوده و فرمی که داشته باعث می‌شود از حالا پرسپولیسی‌ها امید داشته باشند تا حداقل در این بازی به برد برسند.

پرسپولیس-الشرطه؛ ۱۲ آذر 

پرسپولیس پس از این سه بازی، دو دیدار بسیار سخت خواهد داشت و تیم گاریدو از این جهت، در تقابل با ۳ نماینده فوتبال قطر و عراق موظف به کسب امتیاز کامل بازی‌ها خواهد بود.

الهلال-پرسپولیس؛ ۱۶ بهمن

شاگردان ژرژ ژسوس تا به اینجا ثابت کردند برایشان فرقی ندارد مقابل چه تیمی بازی می‌کنند و پرسپولیس هم از این رو مقابل الهلال دست پایین‌تر را دارد و اگر می‌خواهد به صعود امید داشته باشد، باید دیدارهای پیش از تقابل با الهلال را برنده از زمین خارج شود.

پرسپولیس-النصر؛ ۲۹ بهمن

مسئله میزبانی علامت سوال بزرگی است که می‌تواند این دیدار را هم تحت تاثیر قرار دهد. پرسپولیس مشخصا باید امتیازات بیشتری کسب می‌کرد تا در چنین شرایط خطرناکی قرار نگیرد ولی سرخپوشان برای بازی با النصر می‌توانند در وضعیتی باشند که برای صعود نیاز به بررسی لحظه به لحظه بازی‌های دیگر داشته باشند و به همین منظور قطعا دوست دارند در ایران میزبان النصر باشند تا با وجود یار دوازدهم، یاران رونالدو را تحت تاثیر قرار دهند و از آخرین بازی خودشان جان سالم به در ببرند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار