کدخبر : 24476 تاریخ انتشار :
A

مخفی‌کاری النصر پیش از دیدار برابر استقلال در لیگ نخبگان آسیا

مخفی‌کاری النصر پیش از دیدار برابر استقلال در لیگ نخبگان آسیا

روزنامه معروف عربستانی نوشت که هنوز مشخص نیست النصر با چه ترکیبی به مصاف استقلال می‌رود.

به گزارش ورزش 360، استقلال و النصر امروز در نبردی حساس و دشوار از دور سوم مرحله گروهی لیگ نخبگان به مصاف هم می‌روند. مسابقه‌ای که برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و آبی‌های پایتخت نیز تلاش می‌کنند تا با کسب نتیجه مطلوب از این بازی خارج شوند.

در شرایطی که معمولاً روزنامه معروف عربستانی الریاضیة شب پیش از دیدارهای تیم‌های بزرگ سعودی اطلاعاتی از ترکیب آنها را منتشر می‌کرد، این بار مدعی شد که پیولی ارنج تیمش را کاملاً مخفی کرده و اطلاعاتی از آن در دست نیست.

در این گزارش آمده است:

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال النصر، ترکیب اصلی تیمش برای دیدار مقابل استقلال تهران را که قرار است روز سه‌شنبه در چارچوب مرحله سوم گروه غرب لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود، مخفی نگه داشت. 

طبق اطلاعاتی که منابع ویژه به «الریاضیة» داده‌اند، پیولی در تمرینی که ۴۵ دقیقه طول کشید و در محل انجام بازی یعنی ورزشگاه راشد در دبی برگزار شد، بازیکنان را به چهار گروه تقسیم کرد.

پیولی ترکیب تیم را در جلسه فنی قبل از بازی اعلام خواهد کرد. در این مسابقه، ایمن یحیی به دلیل محرومیت و عبدالمجید الصلیهم که از لیست کنار گذاشته شده است، حضور نخواهند داشت، در حالی که نواف العقیدی، دروازه‌بان تیم، همچنان برنامه‌های درمانی خود را پس از مصدومیت قبلی ادامه می‌دهد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار