کدخبر : 24461 تاریخ انتشار :
A

واکنش سرمربی السد به صحبت‌های گاریدو

واکنش سرمربی السد به صحبت‌های گاریدو

فلیکس سانچز در واکنش به حرف‌های گاریدو می‌گوید السد شایستگی کسب سه امتیاز را داشته است.

به گزارش ورزش 360، فلیکس سانچز سرمربی السد پس از برتری خفیف و کسب سه امتیاز برابر پرسپولیس در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا در نشست خبری پس از این دیدار حاضر شد و گفت: به بازیکنانم و تماشاگران بابت پیروزی در دیدار سخت مقابل پرسپولیس تبریک می گویم.

او ادامه داد: پس از تعطیلات فیفادی برخلاف نماینده ایران (پرسپولیس) که بازی‌اش را در لیگ به تعویق انداخت، ما در لیگ بازی کردیم و سپس مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم. به هر حال ما به پیروزی رسیدیم و این مهمترین چیز است.

وی در خصوص اظهارات سرمربی پرسپولیس مبنی بر اینکه تیمش شایسته پیروزی بود، گفت: پرسپولیس به سبک خودش بازی کرد و شکست خورد و ما هم به شیوه خودمان بازی کردیم و پیروز شدیم. ما به حرف او احترام می‌گذاریم اما در این مسابقه ما شایسته پیروزی بودیم.

وی در پایان گفت: پیروزی در دو بازی و یک تساوی نشان دهنده این است که ما در مسیر درستی برای صعود به مرحله مقدماتی قرار داریم و این مهم‌ترین چیز برای ما در حال حاضر است و بعد از آن به بازی بعدی فکر می‌کنیم.

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار