کدخبر : 24425 تاریخ انتشار :
A

رونمایی از سورپرایزهای گاریدو در ترکیب پرسپولیس مقابل السد

رونمایی از سورپرایزهای گاریدو در ترکیب پرسپولیس مقابل السد

لوکاس ژوائو که فصل گذشته در ام صلال قطر بازی می‌کرد حالا برای در این کشور برای اولین بار در ترکیب ثابت سرخپوشان قرار دارد.

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در این فصل شرایط خوبی در خط حمله خود با سه مهاجم تخصصی و آماده دارد و رقابت برای بازی در ترکیب پرسپولیس به اوج رسیده است. امروز گاریدو از دو مهاجم تخصصی در ترکیب خود بهره می‌برد.

لوکاس ژوائو که آخرین خرید تابستانی پرسپولیس لقب گرفت، از بازی با الاهلی به لیست پرسپولیس وارد شد و در نبردهای اخیر تیمش به عنوان مهره تعویضی توانسته تاثیرگذار باشد.

ژوائو فصل گذشته در ام صلال قطر بازی می‌کرد و با جو بازی در ورزشگاه‌های این کشور آشنایی دارد و حالا امروز در این کشور مقابل السد قطر قرار می‌گیرد.

این اولین بار است که گاریدو از مهاجم آنگولایی تیمش از ابتدا در ترکیب اصلی بهره می‌برد و او کنار علی علیپور زوج خط حمله سرخپوشان را تشکیل می‌دهند. باید دید ژوائو می‌تواند در اولین حضور ثابت خود نخستین گل فصلش برای پرسپولیس را به ثمر برساند یا خیر.

همچنین دیگر شگفتانه سرمربی اسپانیایی بکارگیری میلاد سرلک در ترکیب اصلی سرخپوشان است. میلاد سرلک که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی در فصل گذشته از جمع سرخپوشان جدا شده بود، بعد از گذشت چند هفته از لیگ کنونی بار دیگر به اردوگاه این تیم بازگشت.

سرلک که موفق شده بود معافیت خدمتی خود را بعد از چند ماه حضور در ملوان بندرانزلی دریافت کند، طی دیدارهای اخیر نتوانست فرصت چندانی برای همراهی تیم به دست بیاورد و از دقایق کوتاهی که گاریدو نصیب وی کرد، سود برد.

با این حال اکنون در آستانه بازی حساس مقابل السد قطر، گاریدو دست به ابتکار جالبی زده است و سرلک را در کنار مسعود ریگی در این بازی به کار گرفته تا امیدوار باشد دو هافبک تدافعی تیمش، مانع از فضاسازی و بازیسازی خط میانی حریف شوند و شرایط را به سود سرخپوشان در این بازی شکل دهند.

باید دید سرلک از این فرصت قادر خواهد بود بهره برده و بازگشت دوباره‌اش به ترکیب اصلی تیمش را تضمین کند یا خیر.

 

 

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار