کدخبر : 24391 تاریخ انتشار :
A

عکس | جنگ روانی السد برای پرسپولیس شروع شد

عکس | جنگ روانی السد برای پرسپولیس شروع شد

باشگاه السد دست به اقدام عجیبی زده و به شکل تحریک آمیزی برای پرسپولیس کری خوانده است!

به گزارش ورزش 360، پرسپولیس در سومین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا باید در قطر به مصاف السد برود و امیدوار است در جدال فوق‌العاده سختی که در برابر پرافتخارترین تیم فوتبال قطر دارد به اولین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کند. هرچند که باید اذعان داشت السد در این روزها شرایط نسبتا مطلوبی دارد و تفکرات سانچز اسپانیایی در این تیم تقریبا حاکم شده است.

السد در این رقابت‌ها با استقلال هم بازی کرد و موفق شد با نتیجه دو بر صفر آبی‌های ایران را شکست بدهد. استقلال در آن بازی از روحیه خوبی برخوردار نبود و بعد از شکست دقیقه آخری در دربی پای به این مسابقه گذاشته بود. 

السد در این سال‌ها کم با پرسپولیس روبه‌رو نشده و البته باخت‌های زیادی را هم متحمل شده که نمونه بارزش شکست در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 و مرحله 1/8 نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 بوده است. اما این تیم برای بازی امروز خود در برابر قرمزهای ایرانی به شکل کاملا محسوس کری خوانده است و جنگ روانی به راه انداخته است! 

17294657663336

السدی‌ها در پوستری که برای بازی با پرسپولیس طراحی کرده‌اند از عکس اکرم عفیف به تنهایی استفاده کرده‌اند! بازیکنی که در این سال‌ها کم تیم‌های ایرانی را اذیت نکرده و هرطور که شده زهرش را ریخته است. نکته جالب این است که با احتساب بازی فردا، عفیف در یک ماه اخیر سه بار به ملاقات تیم‌های ایرانی آمده است!

نکته جالب‌تر این است که عفیف علیرغم رویارویی‌های متعدد با پرسپولیس نتوانسته به این تیم گل بزند. افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس هم در مصاحبه‌ای که در قطر با خبرنگاران داشت درباره اکرم عفیف گفت " جواب این بازیکن را در زمین خواهیم داد!" 

حالا باید ببینیم پرسپولیس می‌تواند از پس اکرم عفیف و تیم قدرتمند السد بربیاید و به اولین برد خود در لیگ نخبگان آسیا دست پیدا کند یا این که اتفاق دیگری رخ می‌دهد.

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار