کدخبر : 24306 تاریخ انتشار :
A

رویارویی پرسپولیس و السد بعد از 4 سال

رویارویی پرسپولیس و السد بعد از 4 سال

بازیکن به‌جای‌مانده از آخرین جدال پرسپولیس و السد بیانگر تغییرات بزرگ در این تیم است.

به گزارش ورزش 360، تیم‌های پرسپولیس و السد بعد از تقریبا 4 سال قرار است بار دیگر با هم مصاف داشته باشند. در 8 سال اخیر دو تیم 7 بار با هم رقابت داشته‌اند که در این بین سهم هر تیم سه برد بوده و یک جدال آنها هم به تساوی انجامیده است. اما در این بین السدی‌ها یک بار در خانه و در ورزشگاه اختصاصی خود، جاسم بن حمد، مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ با گل دقایق پایانی علی علیپور بازنده شدند.

اما آخرین نبرد دو تیم بر‌می‌گردد به ششم مهرماه سال 1399 که پرسپولیس موفق شد با گل دقیقه 89 عیسی آل‌کثیر برنده شده و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود. رقابت فردا‌شب دو تیم اولین رویارویی آنها در لیگ نخبگان به حساب می‌آید. از جمع بازیکنان پرسپولیس هستند بازیکنانی مثل فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی و علی علیپور که سابقه چند بار رویارویی با پیراهن پرسپولیس مقابل السد را دارند؛ یا مرتضی پورعلی‌گنجی که حتی سابقه بازی در تیم السد را در کارنامه فوتبالی خود دارد و اتفاقا با این تیم قطری با پرسپولیس بازی کرده است.

اما از آخرین جدال دو تیم شش بازیکن از پرسپولیس و 6 بازیکن از السد همچنان در تیم خود باقی مانده‌اند. از جمع سرخپوشان محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد سرلک، امید عالیشاه، وحید امیری، عیسی آل‌کثیر و سیدجلال حسینی در این تیم مانده‌اند که در این میان حسینی به عنوان مربی روی نیمکت تیمش در بازی فردا خواهد نشست و کنعانی‌زادگان هم به دلیل مصدومیت در تهران ماندنی شده است. در سوی مقابل نیز السدی‌ها یوسف سعد، هیدوس، برشام، پدرو میگوئل و اکرم عفیف را همچنان در تیم خود دارند.

از این جمع برشام، عفیف و میگوئل در بازی با استقلال در ترکیب ثابت قرار داشتند و به نظر می‌آید فردا شب هم فیکس باشند. در جمع سرخپوشان هم احتمالا 3-4 بازیکن از نفرات نامبرده را فردا شب در ترکیب ثابت تیم گاریدو ببینیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار