کدخبر : 24279 تاریخ انتشار :
A

جایزه بهترین بازیکن در دستان سوپر ستاره ایرانی

جایزه بهترین بازیکن در دستان سوپر ستاره ایرانی

مهدی قایدی با درخشش خود جایزه بهترین بازیکن دیدار کلباء و البطائح را دریافت کرد.

به گزارش ورزش 360، مهدی قایدی بار دیگر درخشید و با نمایشی خیره‌کننده در بازی مقابل البطائح، عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد. او که با دو گل تماشایی و گرفتن یک پنالتی نقشی بی‌بدیل در پیروزی ۳-۰ تیم کلباء داشت، پس از پایان بازی جایزه بهترین بازیکن زمین را با شایستگی تمام دریافت کرد. قایدی که با تکنیک و سرعت بالای خود بارها مدافعان حریف را به چالش کشید، یک بار دیگر ثابت کرد که مهره‌ای کلیدی برای کلباء است و نقشی تعیین‌کننده در موفقیت‌های تیمش ایفا می‌کند.

در این بازی، قایدی ابتدا با یک ضربه آکروباتیک خیره‌کننده گل اول را به ثمر رساند و سپس با حرکتی هوشمندانه در محوطه جریمه، باعث شد که مدافع البطائح با خطا روی او پنالتی بدهد. این پنالتی توسط دنیل بسا به گل تبدیل شد. قایدی اما همچنان به درخشش ادامه داد و در دقایق پایانی با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه، دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا شب رویایی خود را کامل کند. عملکرد او بی‌تردید یکی از عوامل اصلی صعود کلباء به مرحله بعدی جام حذفی بود.

حال، کلباء در دور بعدی جام حذفی با چالشی جدی روبروست و باید به مصاف تیم قدرتمند الوصل، قهرمان فصل گذشته لیگ و جام حذفی امارات برود. این بازی می‌تواند آزمونی بزرگ برای تیم و به‌ویژه مهدی قایدی باشد که با فرم فوق‌العاده‌ای که این فصل به نمایش گذاشته، به دنبال آن است تا بار دیگر درخششی دیگر داشته باشد و مقابل حریف سرسخت خود تیمش را به مرحله بعد هدایت کند.

ydh1wm5n

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار