کدخبر : 24262 تاریخ انتشار :
A

سرمربی آلومینیوم: آماده بازی با یکی از بهترین‌های لیگ هستیم

سرمربی آلومینیوم: آماده بازی با یکی از بهترین‌های لیگ هستیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: فولاد با توجه به ۳ پیروزی پیاپی یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ است.

به گزارش ورزش 360، مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: فکر می‌کنم با یکی از آماده‌ترین تیم‌های لیگ بازی داریم. با توجه به 3 برد پیاپی فولاد، فکر می‌کنم از لحاظ روحی و کار تیمی شرایط خیلی خوبی دارند.

فولاد با داشتن یک مربی خیلی خوب، بازیکنان خوب و مجموعه منظم نشان دهنده این است که بازی سخت و مشکلی داریم. در طول هفته سعی کردیم برای این بازی خیلی سخت خیلی خوب خود را آماده کنیم. امیدوارم فردا بتوانیم با کمترین اشتباه و بهترین نمایش یک بازی خوب مقابل فولاد منسجم انجام بدهیم.

وی در خصوص حضور مجدد بانوان در ورزشگاه خانگی آلومینیوم اراک گفت: خیلی خوشحالم که بانوان محترم شهر اراک می‌تواند بیایند و بازی را از نزدیک ببینند. حضور بانوان باعث ایجاد یک فضای خوب در استادیوم می‌شود و استفاده از دیدن بازی نیز حق این عزیزان است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد تاثیر تعطیلی لیگ برتر روی این تیم عنوان کرد: بزرگترین نگرانی من همین است. متاسفانه شرایطی داشتیم که نتوانستیم تیمی را برای بازی دوستانه پیدا کنیم و یک مقدار این کار را سخت می‌کند. 14، 15 روز بازی نکردن من را نگران کرده است و امیدوارم با تمرینات خوبی که داشتیم، فردا در بهترین شرایط باشیم.

 

منبع تسنیم
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار