کدخبر : 24242 تاریخ انتشار :
A

سردار با روحیه بالا در یک تورنمنت جدید

سردار با روحیه بالا در یک تورنمنت جدید

سردار آزمون مهاجم ایرانی شباب الاهلی یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل دبا الحصن است.

به گزارش ورزش 360، در ادامه بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام ریاست جمهوری امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون را در لیست نفراتش دارد، از ساعت 16:25 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه دبا الحصن به مصاف این تیم خواهد رفت.

سعید عزت‌اللهی که در فیفادی حضور ثابت در دو مسابقه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ازبکستان و قطر داشت، امروز دور از ترکیب شباب الاهلی در جام ریاست جمهوری برابر دبا الحصن است و احتمالا در نیمه دوم به زمین برود.

هافبک ایرانی شباب الاهلی برخلاف اینکه در دو مسابقه این فصل لیگ قهرمانان آسیا در ترکیب حضور داشته و یک گل به ثمر رسانده، در دو بازی لیگ برتر امارات به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته که امروز هم جزو نفرات ذخیره است.

سردار آزمون، دیگر ستاره ایرانی شباب الاهلی که در مسابقه اخیر تیم ایران مقابل قطر دو گل مهم به ثمر رساند و نمایش درخشانی در دو بازی ملی داشت، امروز در ترکیب ابتدایی تیمش برابر دبا الحصن است.

این مهاجم ایرانی پیش از گلزنی در فیفادی، در تمام مسابقات باشگاهی این فصل (لیگ برتر امارات، جام بانک اسلامی، پلی‌آف لیگ نخبگان و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا) موفق به گلزنی شده بود که امیدوار است امروز در یک جام جدید به نام ریاست جمهوری هم این کار را انجام بدهد.

 

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار