کدخبر : 24239 تاریخ انتشار :
A

افشاگری تکان دهنده داور بازنشسته ایران از فساد در فوتبال

افشاگری تکان دهنده داور بازنشسته ایران از فساد در فوتبال

یاسر همرنگ، داور بازنشسته فوتبال: در فوتبال دست همه در یک کاسه است.

به گزارش ورزش 360، فدراسیون فوتبال مانند جزیره‌ای شده است که هر کس در هر جایی هم اشتباه می‌کند به این جزیره فراخوانده می‌شود و سمت می‌گیرد. مثلاً رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در استان خودش رد صلاحیت شده است و الان حدود 11 ماه است که انتخابات جدید برگزار نمی‌شود، ولی رئیس رد صلاحیت شده به فدراسیون فوتبال می‌آید و سمت جدید می‌گیرد. 

مدیران فدراسیون فوتبال شرایط را طوری برای خودشان تعریف کردند که علاوه بر اینکه برکناری برای آنها اتفاق نمی‌افتد، فرصت‌های جدیدی هم به خودشان می‌دهند و پاسخگو هم نیستند. 

آیا کشوری که 3 میلیون نفر آن درگیر فوتبال هستند، 90 نفر باید اعضای مجمع آن باشد؟ که  از این 90 نفر 31 نفر آنها رئیس هیئت فوتبال هستند. رئیس هیئت فوتبال با این اساسنامه جدید مستقیماً زیر نظر فدراسیون هستند. معلوم است که آنها کسی را انتخاب می‌کنند که یک رای برای خودشان باشد و از طرف دیگر خود هیئت فوتبال هم با افرادی در ارتباط هستند که تحت تاثیر خودشان هستند و این چرخه ادامه دارد و فوتبال در دست گروهی خاص است.

داور بازنشسته فوتبال در پاسخ این سوال مجری که « آیا هئت مدیره‌های فوتبال نمی‌توانند با یکدیگر به یک اجماع مشترک برسند و رای به برکناری اعضای فدراسیون بدهند؟» بیان کرد، دست همه در یک کاسه است هیئت مدیره فوتبال و اعضای فدراسیون.

همرنگ در ادامه این گفتگو به تخلفات مدیران در بلیط فروشی جام جهانی قطر اشاره کرد و گفت: چرا اسامی این مدیران اعلام نمی‌شود اگر تخلفی شده است چرا باید مدیران سر جای خودشان باشند؟ چرا در این فدراسیون اینطور تعریف شده است که مدیران علی رغم تخلف باز هم می‌توانند در جایگاه خود قرار بگیرند و سر کار باشند؟

فوتبال ما نیاز دارد به مدت یک یا دو سال یا حتی بیشتر به حالت تعلیق درآید. هر جای فوتبال که نگاه می‌کنید می‌بینید که حالش بد است از رده سنی نونهالان تا لیگ برتر و بازی‌های ملی هیچکس از این شرایط راضی نیست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار