کدخبر : 24207 تاریخ انتشار :
A

انتشار این همه جزییات از داخل باشگاه استقلال ترسناک است!

انتشار این همه جزییات از داخل باشگاه استقلال ترسناک است!

در همین زمانی کمی که از معرفی سرمربی جدید استقلال گذشته است اطلاعات بسیار زیادی از او در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش ورزش 360، بالاخره وعده مدیران باشگاه استقلال درباره انتخاب و معرفی سرمربی خارجی این تیم عملی شد. ساعتی بعد از شکست 3 بر صفر خانگی استقلال مقابل ذوب آهن در هفته هشتم لیگ برتر باشگاه استقلال اعلام کرد پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب و معرفی شده است.

نحوه معرفی سرمربی جدید استقلال نکات عجیبی دارد. تنها چند ساعت از معرفی موسیمانه به عنوان سرمربی جدید استقلال می‌گذرد اما حجم اخبار و اطلاعاتی که درباره او و زندگی‌اش در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده حیرت‌آور است.

مثلا درباره ایجنت‌های متعدد او که در به سرانجام رساندن این قرارداد نقش داشتند خبرهای متناقضی منتشر شد. ابتدا گفته شد یک زن ایرانی که واسطه قرارداد یورگن لوکادیا با پرسپولیس بوده است قرارداد موسیمانه با استقلال را جوش داده است. بعد از یک ایجنت تازه‌کار و کمتر شناخته شده ایرانی نام برده شد. اما در نهایت مشخص شد که کار، کار یک ایجنت ایرانی – قطری بوده است!

نکته عجیب‌تر این بود که حدود نیم ساعت قبل از اعلام رسمی باشگاه، یکی از کانال‌های هواداری استقلال که ظاهرا به مدیرعامل این تیم نزدیک و منتسب است تصویر و خبر عقد قرارداد موسیمانه با استقلال را منتشر کرد. نیم ساعت بعد هم رسانه رسمی باشگاه استقلال این خبر را با همان تصویر منتشر کرد! ویدیوی صحبت‌های موسیمانه هم در اختیار یک رسانه نزدیک به مدیران فعلی استقلال قرار گرفت و به جای اینکه در رسانه‌های رسمی باشگاه منتشر شود در این رسانه منتشر شد!

اتفاق عجیب‌تری هم افتاده است. تقریبا همه جزییات قرارداد موسیمانه با استقلال مثل مبلغ، تعداد و نام دستیارها، نام ایجنت و شرکت مرتبط با قرارداد و ... در فضای مجازی منتشر شده است. 

این اتفاق در حالی افتاده است که موسیمانه هنوز وارد تهران نشده است. نشست اطلاعات با این حجم زیاد واقعا سوال برانگیز است و یک بار دیگر عدم توانایی آنها را در حفظ اسرار باشگاه نشان می‌دهد. حتی برخی معتقدند این همه اطلاعات فقط از داخل خود باشگاه و توسط مدیران رده بالا به رسانه‌ها و کانال‌ها و صفحات مجازی داده شده است.

خیلی روشن است که این وضعیت می‌تواند کار را برای موسیمانه هم سخت کند. او حتی اگر همین حالا هم متوجه شود که رسانه‌های ایران به چه اطلاعاتی از او دست پیدا کرده‌اند شاکی می‌‌شود.

مدیران باشگاه استقلال برای این که جلوی اتفاقات تلخ احتمالی را بگیرند باید خیلی بیشتر از این‌ها مراقب درز اطلاعات مهم و سری باشگاه باشند وگرنه در استقلال سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و خود آنها هم دچار مشکل خواهند شد.

منبع فوتبالی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ورزش ۳۶۰ هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار